וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה, חניקה ועוד: צפו בקרב ההזוי ששבר את כל החוקים

23.8.2024 / 8:40

לראשונה אי פעם, לוחם ג'ו ג'יטסו נכנס לזירה עם לוחמת ג'ו ג'יטסו. זה התחיל עם שערורייה יוצאת דופן, נמשך עם חניקה והסתיים עם שריקות בוז. צפו

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

קרב הזוי למדי נערך לפני מספר ימים בלאס וגאס. הוא הפגיש, לראשונה בהיסטוריה, גבר עם אישה: לוחם ג'יו ג'יטסו בשם קרייג ג'ונס התעמת עם לוחמת הג'יו ג'יטסו הברזילאית גבי גרסיה - והדרמות החלו עוד לפני הכניסה ההיסטורית לזירה.

במהלך השקילה, הפתיע ג'ונס כשאחז בפרצופה של יריבתו, אחת הלוחמות הגדולות אי פעם בתחומה - ונישק אותה. "אתה Bitch!" צעקה עליו גרסיה בתגובה, "קרייג, באמת? לך תזד**ן. עברת את הגבול". ג'ונס, מצידו, הוסיף חטא על פשע, טען כי גרסיה לא הבינה את הבדיחה שלו - והודיע כי הקרב לא יתקיים. אלא שבסופו של דבר הוחלט לקיים אותו כסדרו, וגם שם היתה דרמה לא קטנה.

הנשיקה המפוקפקת

כך נכנס ג'ונס לזירה

צפו בקרב במלואו

במהלך הסיבוב השני חנק האוסטרלי את יריבתו, שהיא גבוהה ושוקלת יותר ממנו - והצליח להשיג את הניצחון. זה לא מנע מהקהל להגיב בשריקות בוז צורמות. "אני רוצה לבכות", אמרה גרסיה כל התשואות שקיבלה, והוסיפה שבסופו של דבר - יש לה רק אהבה והערכה לג'ונס: "אתה אדם מדהים ואני מקווה שיום אחד כולם יזכו להכיר אותך. אתה אמיתי ומצחיק וכעת תהיה אחד החברים הכי טובים שלי. תודה שאפשרת לי להגשים את חלומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully