וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע הניח זר באוהל ההנצחה של אוהדי מכבי חיפה

22.8.2024 / 16:12

המחווה שתשים סוף לפרשה? קשר הירוקים הגיע לאוהל שמאחורי היציע הצפוני יחד עם מאמנו ברק בכר וחלק כבוד לנופלים והנרצחים מקרב אוהדי הקבוצה

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

האם זו המחווה שתשים סוף לקריאות הבוז מצד חלק מאוהדי מכבי חיפה נגד דיא סבע? הקשר ההתקפי הגיע היום (חמישי) יחד עם מאמנו ברק בכר לאוהל ההנצחה של אוהדי מכבי חיפה מאחורי היציע הצפוני, כדי להניח זר לזכרם של קורבנות המלחמה והטבח הנורא ב-7 באוקטובר.

מטעם ארגון היציע הצפוני נמסר: "דיא הביע כאב עמוק על כל קורבנות המלחמה והטבח, ובפרט על אלה שבקרב אוהדינו המונצחים בקיר הזיכרון אשר באוהל. אנו מודים לדיא על שהגיע לחלוק כבוד, על הזר שהניח לזכרם של הנופלים והנרצחים ועל המסר החשוב העולה מהגעתו לאוהל ההנצחה של אחינו ואחיותינו לקהילת אוהדי מכבי חיפה".

כזכור, סבע עזב את מכבי חיפה בעונה שעברה בין היתר על רקע פוסט ששיתפה אשתו בתחילת המלחמה, בו נכתב: "גם בעזה יש ילדים, וכבר 800 ילדים מתו בעזה מההפצצות שלנו. ובין אם הם כלואים בין הרצחנות של חמאס להפצצות שלנו בישראל, אנחנו חייבים להגיד שצריך לעשות הכל כדי שילדים לא ימותו, כי זו האמת, אין הבדל בין ילד לילד".

האירוע כאמור הוביל לעזיבתו והוא עבר בהשאלה לאמירייטס קלאב מאיחוד האמירויות, אבל בקיץ האחרון חזר לבקשת בכר שרואה בו שחקן חשוב ובונה עליו מאוד לקראת העונה הקרובה. המאמן הביע בו תמיכה, ביקש מהאוהדים להפסיק עם הבוז כלפיו ובשבוע שעבר גם קיבל הקשר את החולצה המחייבת מספר 10, אותה לבש לפניו צ'ארון שרי. איתה, הוא כבש צמד ב-1:2 על מכבי נתניה והעלה את הירוקים לגמר גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully