וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנסימבה ינחת היום ויחתום לשנתיים במכבי חיפה

21.8.2024 / 12:01

בצרפת טוענים כי המגן בן ה-31 דחה את הצעת פריז FC מליגת המשנה בצרפת, ולאחר שהפך שחקן חופשי עם התפרקות בורדו יסגור סופית את תנאיו בשורות הירוקים וישמש כמחליפו של פייר קורנו. פודגוראנו ימריא להולנד לקראת הצטרפותו להראקלס

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

מכבי חיפה ממשיכה במאמציה למצוא מגן חלופי לפייר קורנו, שצפוי לחתום בקרוב רשמית בסנט אטיין מהליגה הצרפתית הבכירה תמורת 1.1 מיליון יורו. המועמד המוביל הוא ויטל אנסימבה, שהיה בשנתיים האחרונות המגן השמאלי של בורדו, ובמועדון מעריכים כי יש סיכויים גבוהים שיגיע. אם המגעים עם השחקן שנמצא על סף סיכום יתפוצצו ברגע האחרון, בחיפה כבר מחזיקים בשם של מגן חלופי.

לפי "ל'אקיפ", אנסימבה ינחת היום בישראל כדי להשלים את המגעים ולחתום - כשהחוזה אמור להיות לשנתיים. עוד נטען כי המגן החזיק בהצעה נוספת - מפריז FC, גם היא מליגת המשנה הצרפתית - אולם העדיף את זו של הירוקים.

אנסימבה בן ה-31, שרשם בעברו שתי הופעות בנבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, הוא יליד אנגולה ששיחק לכל אורך הקריירה בצרפת, בעיקר בליגות הנמוכות עד הפריצה. ב-2022 הוא עבר עם סיום חוזהו בקלרמון לבורדו וכעת הפך לשחקן חופשי לאור פשיטת הרגל של בורדו - שלא במקרה ממנה כבר הגיעו לישראל ז'אן מרסלן שחתם בבית"ר ירושלים, איסוף סוסוקו שעבר למכבי תל אביב וגם שחקן הכנף ז'רמי ליבולאן הוזכר כמועמד למכבי חיפה.

אנסימבה ערך 34 הופעות בליגה הצרפתית הבכירה, כבש שער אחד ובישל ארבעה במדי קלרמון בעונת 2021/22 ובסיומה עבר לבורדו שהייתה בליגת המשנה. בעונה הראשונה בבורדו כבש שער אחד ובישל עוד תשעה שערים ב-31 הופעות ב"ליג 2", בעונה האחרונה חווה ירידה ורשם שער אחד ובישול אחד ב-26 משחקים, ירידה שהגיעה גם בעקבות שתי פציעות שהשביתו אותו למספר שבועות.

המגן הקונגולזי ויטל אנסימבה. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
מתקרב. אנסימבה/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

סוף פודגוראנו ימריא היום להולנד, לקראת חתימה בהראקלס. מדובר בעסקת השאלה לעונה אחת, ללא אופציית רכישה של ההולנדים. הראקלס סיימה את העונה שעברה במקום ה-14 בליגה הראשונה, ואת העונה הנוכחית פתחה עם נקודה משני מחזורים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully