וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה עסקת קורנו: יימכר לסנט אטיין עבור 1.1 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 17:31

הצרפתי ייפרד מהשחקנים ויעזוב ביממה הקרובה, מכבי חיפה תנסה להחליפו במגן שמאלי אחר. סגנית האלופה אישרה: ליבולאן במגעים מתקדמים, פיירו מנסה לשכנעו להגיע לישראל

אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

מכבי חיפה סיכמה עם סנט אטיין על מכירתו של פייר קורנו. המגן הצרפתי, שרק בעונה שעברה האריך את חוזהו בכרמל, יעזוב מיידית לקבוצה ששבה לליגה הבכירה בצרפת וסגנית האלופה תקבל עבורו 1.1 מיליון יורו. פיירו יגיע לאימון כדי להיפרד מהשחקנים ויעזוב את ישראל ביממה הקרובה.

קורנו לאחרונה חזר לישראל אחרי שקיבל את אישור המועדון לעזוב מספר ימים בעקבות המצב הבטחוני, אולם גם כשחזר עמד על סירובו לעזוב. בצרפת אף דווח לאחרונה שהוא "לא מוכן להישאר בישראל על רקע המצב הגיאו-פוליטי במדינה", אלא שמכבי חיפה דרשה ממנו להביא הצעות וסירבה לשחררו ללא תמורה. כעת הושג סיכום עם סנט אטיין, שחיפשה מגן שמאלי בתקופה האחרונה. בצרפת הוא שוב ישתף פעולה עם דילן בטובינסיקה שהיה איתו במכבי חיפה וכן ישחק עם איבן מאסון, שהחל את העונה שעברה במכבי תל אביב.

ז'רמי ליבולאן, בורדו. Laurens Lindhout/Soccrates, GettyImages
שחקן הכנף החדש של חיפה? ז'רמי ליבולאן/GettyImages, Laurens Lindhout/Soccrates

בתוך כך, מכבי חיפה ממשיכה לחפש שחקני כנף ועל פי דיווח בצרפת, הירוקים קרובים להחתים לשלוש שנים את ז'רמי ליבולאן. השחקן בן ה-26 יכול להגיע בהעברה חופשית מאחר שבורדו קבוצתו התפרקה והוא כרגע ללא קבוצה. ליבולאן נרכש על ידי בורדו לפני שנה מגנגאן והוא בילה את כל הקריירה שלו עד כה בצרפת, כאשר בגנגאן הוא שיחק שנה וחצי לצד פרנזי פיירו. ליבולאן שחקן ימני שיכול לשחק בכנף שמאל וכנף ימין. גורמים בחיפה אישרו שיש מגעים מתקדמים עם השחקן ומקווים שאכן העסקה תושלם בימים הקרובים. בצרפת פורסם כי השחקן עדיין מתלבט ואינו להגיע להגיע לישראל בגלל המצב הבטחוני, אבל מטעם מכבי חיפה זהו פיירו, שמכיר אותו מצוין, שמנסה לשכנע אותו להצטרף לקבוצה.

ליבולאן בן ה-26 שמר על כושר בתקופה האחרונה כשהשתתף באימוני גנגאן, הקבוצה בה גדל והחל את הקריירה (ושממנה עבר לבורדו בקיץ שעבר). מאז ההתפרקות של בורדו, ליבולאן בחן מספר אופציות. לפני כשבוע הוא היה על סף חתימה בסטוק סיטי מליגת המשנה באנגליה, אולם המעבר פוצץ אחרי שתנאיו כבר סוכמו - ככל הנראה בשל בעיה רפואית שהתגלתה אצל השחקן. לאחר מכן הוא הוזכר כמועמד לקנצטארו מהליגה האיטלקית השנייה, אולם כעת נראה שיעדיף את אופציית מכבי חיפה. אם אכן יגיע, ליבולאן יהיה השחקן השני שנפלט מבורדו ומגיע לישראל, לאחר שאיסוף סיסוקו הצטרף למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully