וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מלהיבה, ככה קצרה: המבחן האמיתי של בית"ר החדשה

20.8.2024 / 6:15

הקבוצה מהבירה הלהיבה בגביע הטוטו והקהל בטירוף לקראת מחזור הפתיחה, אך יצחקי והשחקנים יימדדו ברגעי האמת, כאשר השמיכה הקצרה תתחיל לתת את אותותיה. אם נידם לא יגיע: קשר זר עשוי להצטרף. ירין לוי ימשיך למלא את מקומו של סורו מול אשדוד

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 4:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים מרוצים ומלאי התלהבות למחרת הניצחון 1:4 אמש (שני) על מכבי פתח תקוה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. לאחר המשחק במועדון כבר החלו להתעסק במשחק פתיחת הליגה נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון הקרוב, לקראתו נרשמת היענות גבוהה מיוחד - והצפי במועדון הוא ליותר מ-20 אלף צופים שיגיעו לטדי.

לקראת תחילת העונה, בינתיים ברק יצחקי יודע ללחוץ על הכפתורים הנכונים. במחצית ביקש המאמן מהשחקנים להמשיך באותו הקצב ואמר להם: "צריך המשכיות ויציבות. קבוצה מחוייבת ורצינית לא מורידה רגל מהגז". לקראת סיום המשחק, כשהורגשה ירידת מתח אצל השחקנים ביתרון 0:4 וכתוצאה מכך גם כבשו המלאבסים שער מצמק, המאמן הגיב בזעם.

איסמעילה סורו יחל השבוע באימונים עם הקבוצה, אך העריך אתמול כי במקרה הטוב יהיה כשיר למשחק נגד עירוני טבריה במחזור השני. בינתיים ירין לוי עושה עבודה מצויינת במקומו במרכז השדה, וימשיך לקבל קרדיט. עדי יונה הזכיר מדוע הוא היה מלפפון חם בקיץ, ואילו מיירון ג'ורג' נראה בדרך לעונת שיא בקריירה ברמת המספרים. גם גיל כהן ואורי דהן זכו למחמאות על שיתוף הפעולה ביניהם במרכז ההגנה.

אורי דהן, גיל כהן, שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גם השילוב החדש בהגנה נראה מצוין. אורי דהן וגיל כהן/קובי אליהו

בבית"ר ימתינו לנדב נידם עוד מספר ימים על מנת שיסדיר את ענייניו עם מכבי תל אביב, אך בינתיים גם לוקחים בחשבון אפשרות שלא יגיע. במקרה כזה יצטרכו במועדון להחליט האם לצרף שחקן ישראלי אחר כמו דוד קלטינס, או לוותר על זר בחלק הקדמי כדי לצרף אחד כזה לקישור. בכל מקרה, יתכן שבמועדון יחכו עד לאחר שני המחזורים הראשונים ויקבלו החלטה סופית רק בתחילת ספטמבר, אז גם מסתיים החלון באירופה ונפתחות אופציות של זרים נוספים.

כך או כך, בית"ר נראית מצוין, ויש בכך גם בשורה וגם סיכון. מצד אחד הקבוצה מלהיבה, אך מנגד החשש הגדול נוגע לסגל הקצר. שחקני מפתח בבית"ר כמו ז'אן מרסלן ומיירון ג'ורג' מחזיקים בממוצע קריירה של 1,500 דקות לעונה, את מרסלן מלוות פציעות קטנות וחזרה איטית מהן, ואילו ג'ורג' מיעט לשחק בשנים האחרונות בשל בעיות משקל ותנודות בשריר החשק. גם פטריק טוומאסי מיעט לשחק בעונה שעברה, ושנה לפני כן עבר מספר פציעות בנתניה. לכן גם הוא נכנס בהדרגה לעניינים.

בנוסף, ברמה ההגנתית אין מחליף לאיסמעילה סורו, כך שלמרות הציפיות הגבוהות שנוצרו בבית"ר, היא עדיין תצטרך להתחזק ובמקביל ליהנות ממזל עם פציעות, עומסים והיעדרויות מהסגל לפני שתעמוד במטרות (שלא לדבר על תקופות שפשוט שחקנים יהיו בכושר פחות טוב). בהתחשב בתקציב של בית"ר, היא עשתה עד עכשיו את המקסימום ברמת בניית הסגל. אבל בינתיים רף הציפיות עולה, ובמועדון מקווים שניצחונות על אשדוד וטבריה בשני המחזורים הראשונים של הליגה, בזכות הטירוף סביב הקבוצה, "ידליקו" את ברק אברמוב. אולי, מי יודע, זה אף יגרום לבעלים לצרף עוד שחקן בכיר או שניים לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully