וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הדרך שלי להודות לו": יובל זוסמן נבחר לקפטן הפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 16:43

המאמן יונתן אלון בישר שהפורוורד שהצטרף לקבוצה רק בשנה שעברה, יהיה הקפטן החדש במקום רנדולף שעזב למכבי תל אביב: "מסמל בשבילי את כל מה שאנחנו רוצים לראות"

אירועי היום בספורט, 19.8/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על מינויו של יובל זוסמן לקפטן החדש של הקבוצה. רק בעונה שעברה הגיע זוסמן לבירה, אחרי שנתיים באלבה ברלין שאליה עבר ממכבי תל אביב, אבל המאמן החדש יונתן אלון בחר בו לקפטן החדש במקום ליוואי רנדולף שעזב למכבי תל אביב.

כך הסביר אלון את הבחירה בזוסמן: "יובל מסמל בשבילי את כל מה שאנחנו רוצים לראות בהפועל ירושלים - לקיחת אחריות, מחויבות להצלחה, מקצוענות יוצאת דופן וכישרון מגוון ומיוחד שיתפתח בהמון כיוונים - וכל זה בצניעות ודרך ארץ. לבחור ביובל כקפטן זו הדרך שלי להודות לו על מה שהוא ולהראות לכולם מה אנחנו מצפים מהם. אני בטוח שיובל יוכיח שהבחירה בו היא ההחלטה הנכונה".

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. קובי אליהו
"מקצוענות יוצאת דופן וכישרון מגוון ומיוחד". זוסמן/קובי אליהו

הקפטן הטרי אמר: "זה כבוד גדול עבורי לשמש כקפטן הפועל ירושלים. זו השנה השנייה שלי כאן ואני מרגיש כמו בן בית, עם חיבור עמוק מאוד לעיר, לאוהדים ולקהילה. אני מבטיח שכולנו נעבוד קשה כדי שתהיה לקהל שלנו קבוצה להתגאות בה. אבל מעל הכל וחשוב יותר מהכל - כולנו מחכים ומתפללים לשובו של הירש אלינו בריא ושלם, ולשובם של כל החטופים הביתה במהרה".

זו השנה השישית ברציפות שהפועל ירושלים בוחרת קפטן חדש בקיץ, כי בכל עונה מתמנה שחקן אחר לראש הקבוצהו עוזב בסיומה. לפני רנדולף היו אלה איתי שגב (2023), אדם אריאל (2022), ג'ייקובן בראון (2021), בר טימור (2020) וליאור אליהו (2019).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully