וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקנים בחיפה נסגרו עקב המצב הביטחוני, כעס במועדונים

כחלק מהמסקנות מאסון מג'דל שמס, העירייה הגבילה את הפעילות במגרשים בהתאם להימצאות מרחב מוגן בהם ועל פי תכולתו

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 2:4 על הפועל חיפה בגביע הטוטו/ספורט1

עיריית חיפה צמצמה בצורה משמעותית את פעילויות הספורט במגרשי העיר וזאת על רקע המצב הביטחוני. כחלק מהמסקנות מהאסון במג'דל שמס, בחיפה החליטו שלא לאשר פעילויות ספורט של ילדים ומבוגרים במתקנים ללא מיגון, וכמו כן העבירו הנחיות אשר מצמצמות פעילויות במקומות אחרים לפי תפיסת המרחב המוגן בהם.

המשמעות במישור הספורטיבי היא שקבוצות ילדים, נערים ונוער רבות במועדונים שונים בעיר לא יכולות להתאמן ולנהל פעילות סדירה, אך בעירייה הבהירו שהמצב הביטחוני מאלץ קבלת החלטות לא פשוטות בימים אלו.

בחלק מהמועדונים שעושים שימוש במגרשים הלא מאושרים, כעסו על כך שמשחקים באצטדיון סמי עופר מתקיימים בזמן שפעילות של ילדים נמנעת בשל ההנחיות החדשות, אולם גורמים המעורים בפרטים הבהירו שכל ההחלטות נעשו על פי גדלי המרחבים המוגנים במתקנים ובהתייעצויות עם פיקוד העורף. ההסברים של אנשי העירייה לא הניחו את דעתם של גורמים רבים מהמועדונים השונים, שטוענים כי מדובר בגזירה לא אחידה, כיוון שאין הגבלות על אירועים אחרים, דוגמת לוויות, שגם הם מעמידים בסכנה את הנוכחים בהם לפי התפיסה שמציגה העירייה.

אצטדיון סמי עופר. מיכה בריקמן,
בסמי עופר ממשיכים לשחק/מיכה בריקמן

בעיריית חיפה מסרו בתגובה לוואלה ספורט: "מגרשי 'אתוס' פועלים באופן חלקי בהתאם למרחב המוגן שיכול להכיל מספר ספורטאים מוגבל. אצטדיון האתלטיקה ומתחם אבי רן סגורים, בהיעדר מיגון. עיריית חיפה נוקטת משנה זהירות, שכן האיום על העיר שונה מערים אחרות וזיכרון האסון במג'דל שמס בו נרצחו 12 ילדים ובני נוער, ונפצעו 34 שהתאמנו במגרש כדורגל - צרוב בזיכרון של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully