וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תנסה לסכם השבוע על צירוף מתן חוזז

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 13:34

זיו אריה רוצה לראות את שחקן הכנף שוב במועדון עד תחילת הליגה אך הפרטים עדיין לא סוכמו ולא ברור באיזה מתווה זה יקרה. שביעות רצון מחזרת דאון, אורי אלון ימשיך לתמוך בקבוצה זו העונה הרביעית ברציפות

תקציר גביע הטוטו: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

לאחר סיום משחקי גביע הטוטו, הפועל ירושלים נמצאת במו"מ מתקדם מול מתן חוזז ומקווה להשיבו לקדנציה נוספת כבר השבוע. עדיין לא ברור באיזה מתווה זה יהיה מול מכבי תל אביב, המעדיפה לקבל עליו תמורה ולמכור במקום להחתימו לעונה נוספת ולהשאיל.

היכולת אתמול מול בני ריינה עדיין אינה משביעת רצון אך החזרה של ילה דאון (שפתח בהרכב) ואופק ביטון לסגל, יחד יחג עם הניצחון בפנדלים שהוסיף למורל, נותנים הרגשה קצת יותר טובה לקראת פתיחת הליגה בעוד שבוע.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

מתן חוזז שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
בקרוב שוב אדום? חוזז/דני מרון

ביום שלישי הקרוב בשעות אחר הצהריים, תקיים הפועל ירושלים בספורטק עמק הארזים אירוע פתיחת עונה חגיגי, שייערך הפעם במתכונת מורחבת ומושקעת וצפוי למשוך כמות גדולה של אוהדים. באירוע צפויים פאן זון עבור המשפחות, דוכני אוכל ושתייה, הצגת הסגל לעונה הקרובה ומפגש קהילתי גדול, שיכלול גם משחק ראווה.

כמו כן, אישר הבוקר המועדון כי ד"ר אורי אלון ימשיך לתמוך באופן משמעותי במועדון גם בעונת 2024-25, זו השנה הרביעית ברצף. "‏Allon Ventures תוסיף להיות נותנת החסות הראשית של הקבוצה, והשקעתו של אורי תאפשר לנו להמשיך ולגדול באופן מחושב עם ראייה לעתיד, תוך פתיחת אפשרויות חדשות בשוק השחקנים (בדומה לרכישת ינאי דיסטלפלד ממכבי חיפה הקיץ)", נמסר מהמועדון.

אורי אלון אמר לאתר הרשמי: "אני גאה להמשיך לתמוך בהפועל ירושלים כדורגל, ולהרחיב את התמיכה שלי החל מהשנה. בנוסף להיותי ספונסר ראשי של קבוצת הבוגרים, אסייע לה באופן ממוקד לטובת שדרוג הסגל, עם איכות מקצועית בעלת פוטנציאל ארוך טווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully