וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב לא שקט: הבעיות של מכבי חיפה לפני פתיחת הליגה

18.8.2024 / 6:27

במועדון החמיאו לסבע על כך שהצליח להתגבר על שריקות הבוז ולהצטיין, אך הסאגה הביזארית שוב מעסיקה את כולם. גם היכולת על הדשא מדאיגה ("ברור שיש המון מקום לשיפור"), מאמץ לצירוף שני שחקני כנף

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

1. שביעות רצון במכבי חיפה מההעפלה לשלב גמר גביע הטוטו אחרי הניצחון 1:2 על מכבי נתניה אמש (שבת). בקבוצה רצו מאוד להימנע מהדחה נוספת, אחרי שהודחו בצורה כואבת במיוחד במוקדמות הקונפרנס ליג מול סבאח. "היה חשוב מאוד בשלב הזה לא להיות מודחים משני מפעלים בתוך כמה שבועות", אמר גורם בקבוצה. "ברור שיש המון מקום לשיפור אבל היה חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה".

למרות שביעות הרצון מהניצחון, בקבוצה העבירו ביקורת על היכולת, בייחוד במחצית הראשונה. בצוות המקצועי לא אהבו את העובדה שהקבוצה לא הייתה אגרסיבית והעניקה הרבה שטחים למכבי נתניה שהגיעה בקלות למצבים. בחיפה הרגישו שהמחצית השנייה הביאה גם שיפור ביכולת אך גם שם בקבוצה לא היו מרוצים מכך שהתקשו להגיע למצבים מול הגנה מצופפת. "רוב הקבוצות בליגה יצופפו את ההגנה וחשוב למצוא לזה פתרונות", אמר שחקן בקבוצה. "הנענו ושלטנו במשחק אבל בשליש האחרון היינו פחות טובים".

בקבוצה ההחמיאו לשון גולדברג שחזר והצליח במיוחד במחצית השנייה לייצב את ההגנה. דניאל סונדגרן שנכנס כמחליף אחרי שנעדר כמעט שבועיים מאימוני הקבוצה יגביר את הקצב וצפוי לפתוח במשחק הבכורה בליגה נגד עירוני טבריה. בחיפה מקווים שגם מחמוד ג'אבר יהיה כשיר למחזור הפתיחה.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

שחקן מכבי חיפה, שון גודלברג. ברני ארדוב
עזר לייצב את ההגנה. גולדברג/ברני ארדוב

2. לצד הניצחון והעניינים הספורטיביים, בחיפה נתקלו אמש בסיטואציה ביזארית כאשר דיא סבע היה כוכב הניצחון עם צמד - ובו בזמן עמד שוב במרכז מחלוקת ניכרת בקרב הקהל. סבע עלה עם המספר עשר המחייב וספג שריקות בוז לאורך המשחק מחלק מהאוהדים, בעוד אחרים עודדו אותו. בחיפה ציינו שחלק גדול מהקהל מחה נגד הבוז שספג השחקן ובמועדון מקווים שהעניין ידעך ככל שהזמן יעבור. המבחן הגדול הבא הוא בשבת נגד עירוני טבריה.

בחיפה החמיאו לשחקן, על כך שלמרות כל רעשי הרקע והאווירה הקשה הצליח להציג יכולת גבוהה ולכבוש צמד. סבע עצמו עלה ראשון על כר הדשא לחימום ובחיפה מעידים שהשחקן נחוש לרשום עונה טובה במיוחד ולהוכיח שהמאמן ברק בכר וראשי המועדון צדקו שהחליטו להחזירו לסגל ואף לתת לו תפקיד מרכזי בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
דיא סבע, מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב במוקד העניינים. סבע/ברני ארדוב

3. מאמן מכבי חיפה ברק בכר דיבר בסיום על הרצון שלו להתחזק ובחיפה אכן עושים מאמצים גדולים לצרף שני שחקני כנף זרים. בקבוצה מגבירים את הלחץ כדי להצליח לבצע את עסקת רכישת מתיאס נהואל ולאגף ימין מקווים לצרף אחד משלושה שחקנים המועמדים, וביניהם גם דריו שפיקיץ' הקרואטי. במקביל, בחיפה בוחנים מועמדות של כמה זרים לעמדת המגן השמאלי אך לא יקדמו מהלך כזה עד שיתברר סופית המשך דרכו של פייר קורנו. השחקן נחוש לעזוב את הקבוצה לסנט אטיין מהליג הצרפתית אך בחיפה כזכור ידרשו לפחות מיליון כדי לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully