וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי וסבע צפויים לפתוח בהרכב נגד מכבי נתניה, ג'אבר לא כשיר

עודכן לאחרונה: 16.8.2024 / 21:15

הרכש שהגיע הקיץ יערוך בכורה ב-11 של מכבי חיפה דווקא מול האקסית בחצי גמר גביע הטוטו (ש', 20:30, ספורט4). קינדה יעלה במקום הקשר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

במכבי חיפה השלימו את ההכנות למשחק מחר (שבת, 20:30, ספורט4) מול מכבי נתניה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. הירוקים חסרו את קני סייף באימון המסכם לאור כך שהשחקן שוהה לצד אשתו הכורעת ללדת. סייף תוכנן לפתוח בהרכב, אך כעת בקבוצה יבחנו את האופציות שכן לא ברור עדיין האם סייף יהיה בסגל.

מי שיפתח בהרכב הוא איתן אזולאי שירשום הופעת בכורה במדים הירוקים, דווקא מול האקסית. אזולאי יחליף את עלי מוחמד המרוחק בהרכב. ברק בכר מתלבט גם אם לעלות עם שלושה בלמים או שמא עם ארבעה שחקני הגנה בלבד. דיא סבע צפוי גם הוא לפתוח בהרכב, בעוד מחמוד ג'אבר לא ישחק לאחר שהוא הודיע שהוא מרגיש לא כשיר במאת האחוזים ובקבוצה לא רוצים לסכנו. גדי קינדה צפוי לפתוח במקומו.

אחרי ההדחה מאירופה וכל הרעש מסביב "חשוב לנצח את נתניה גם כדי להעפיל לגמר של המפעל וגם כדי להוריד קצת רעשי רקע ולצבור בטחון לקראת פתיחת העונה", אמר שחקן בקבוצה.

הרכב משוער: שריף כיוף, רועי אלימלך, עבדולאי סק, שון גולדברג, אלכסנדר סירוטה, עילאי חג'ג', איתן אזולאי, גדי קינדה, דיא סבע, דין דוד, פרנזי פיירו.

איתן אזולאי, שחקן הנבחרת האולימפית. לירון מולדובן
מחר הוא לראשונה במדים הירוקים. אזולאי/לירון מולדובן

במחזור הראשון של ליגת העל מכבי חיפה תארח את עירוני טבריה, בעוד מכבי נתניה תתארח אצל מכבי בני ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully