וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק ביטון חוזר לראשונה לסגל הפועל ירושלים, גם דאון יתלבש

16.8.2024 / 12:24

הקשר שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו תקופה ארוכה עשוי לשחק מול בני ריינה במשחקי הדירוג בגביע הטוטו (שבת, 20:00), גם החלוץ ההולנדי ששב ארצה. יאו וגלזר ייעדרו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

קשר הפועל ירושלים, אופק ביטון, יחזור לסגל הקבוצה מחר (שבת, 20:00) במשחק הדירוג נגד בני ריינה, לראשונה מאז החלו משחקי גביע הטוטו בעקבות הפציעה שעבר. ילה דאון שחזר השבוע מהולנד יתלבש גם הוא, כשהסגל של זיו אריה מתחיל לקבל את הצורה שרוצה המאמן.

אילוז' יאו עדיין מחלים ממתיחה וייעדר, גם כדי לא לסכנו לפני פתיחת הליגה. עמית גלזר עם קרע קטן וייעדר גם ממחזור הפתיחה. אופק נדיר ויוראי מליח החלימו ויעמדו לרשות המאמן.

שחקן הפועל ירושלים אופק ביטון, בועט פנדל. דני מרון
יחזור לסגל לראשונה מאז מרץ/דני מרון

ביום שלישי הבא בשעות אחר הצהריים תקיים הפועל ירושלים בספורטק עמק הארזים אירוע פתיחת עונה חגיגי, שיערך הפעם במתכונת מורחבת ומושקעת וצפוי למשוך כמות שיא של אוהדים. מעבר לפאן זון עבור המשפחות, דוכני אוכל ושתייה, הצגת הסגל לעונה הקרובה ומפגש קהילתי גדול, יתקיים באירוע גם משחק ראווה ראשון מסוגו. מאמני הקבוצות יובילו על הדשא קבוצות מעורבות של שחקנים ושחקניות.

יו"ר הפועל ירושלים, יותם כרמון, רואה במשחק הזה עוד צעד הצהרתי בדרכו של המועדון: "קודם כל זה יהיה בונוס כיפי, מסקרן ומחויך, משחק להנאת הקהל הרחב. מעבר לכך, הוא יכיל את כל קהילת הפועל בעיר, ויבליט את הייחוד והשוויון המגדרי שהפועל שואפת להביא למרכז הבמה. הזדמנות להיחשף לאיכויות של הכדורגלניות הטובות בארץ. אנחנו המועדון היחיד שיש לו גם קבוצת גברים וגם קבוצת נשים בליגת העל, ובמקביל לשאיפות שלנו להמשיך בהתקדמות הגברים ולהגיע לפלייאוף העליון, העמדנו סגל נשים שיתמודד על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully