וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה העברת הזכויות של הפועל תל אביב לידי אדמונד ספרא

15.8.2024 / 16:54

עידן חדש: חמישה ימים לאחר שאיש העסקים רכש רשמית את האדומים מידי דייויד מינצברג, גם ההתאחדות אישרה אותו כבעלים החדש. תקציב הקבוצה אושר בבקרה

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עידן חדש בהפועל תל אביב, ועכשיו זה סופי. הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (חמישי) את העברת זכויות הניהול לחברה שבשליטתו של אדמונד ספרא שכעת הוא הבעלים הרשמי. תקציב הקבוצה לעונת 24/25 עבר בבקרת התקציבים וכל שחקני הסגל יעמדו לרשות המאמן מסאי דגו במשחק הערב נגד הפועל ראשון לציון בחצי גמר גביע הטוטו.

הפועל תל אביב הודיעה כבר ב-12 ביולי שהושג המתווה לרכישת המועדון על ידי אדמונד ספרא, אבל בהמשך צצו בעיות חדשות שכללו שמות ישנים: מאיר תושב, האחים ניסנוב, זאב גרינברג וכמובן דייויד מינצברג והקבוצה שלו. במהלך המגעים למכירה, התגלו לא מעט קשיים ומחלוקות כאשר ספרא שאף לקבוצה נקייה מחובות, עד שלפני חמישה ימים נחתמה רשמית העסקה בין ספרא לבעלים הקודמות, קבוצתו של דייויד מינצברג.

אדמונד ספרא. Patrick McMullan, GettyImages
קיבל אישור מההתאחדות. ספרא/GettyImages, Patrick McMullan

הונו של אדמונד ספרא מוערך במאות מיליוני יורו, אך כפי שניתן להבין מהמו"מ, מדובר באדם שקול, כאשר גם תוכנית העבודה שלו עבור הפועל תל אביב היא לטווח ארוך ועם רצון להשקעה של 10 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. קבוצת הרכישה בראשות משפחת מיצנברג, שרכשה את הפועל תל אביב רק בשנה שעברה, תעזוב אחרי תקופה קצרה וסוערת, במהלכה הקבוצה ירדה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully