וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי חיפה הגישה הצעה לשחקן הכנף של דינמו זאגרב

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 16:03

בקרואטיה טוענים שהירוקים פנו לדריו שפיקיץ' והציעו לו חוזה לשלוש שנים. אלא שהשכר שהוצע לשחקן והמלחמה בישראל גורמים לו להתלבט

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.8/ספורט1

זה לא סוד שמכבי חיפה מחפשת חיזוק להתקפה שלה ומנסה להחתים שחקן כנף זר. היום (חמישי) התפרסם דיווח בקרואטיה על פיו הירוקים הגישו הצעה לדריו שפיקיץ', שחקן הכנף של דינמו זאגרב הקרואטית.

על פי הדיווח שפיקיץ' בן ה-26, היה אומנם שחקן הרכב ברוב המשחקים בעונה שעברה, אך מעמדו של שפיקיץ' התערער לאחר שהקבוצה רכשה את הקולומביאני חואן קורדובה וזה עלול לפגוע בדקות המשחק שלו. על פי הדיווח השכר שחיפה מציעה לשפיקיץ' אינו גבוה בהרבה ממה שהוא מרוויח כעת והמלחמה בישראל גורמת לו להתלבט האם לקבל את ההצעה.

דריו שפיקיץ', דינמו זאגרב. Marko Lukunic/Pixsell/MB Media, GettyImages
דריו שפיקיץ'/GettyImages, Marko Lukunic/Pixsell/MB Media

ההצעה של חיפה היא לחוזה לשלוש שנים, כולל בונוסים שונים, וזאגרב עשויה לשקול את מכירתו של השחקן, שזוכה לעניין בארצו גם מקבוצה אוסייק המקומית, אך זו לא מסוגלת לעמוד בתנאי שכרו. ישנה גם אפשרות שהשחקן יעבור לאוסייק וזאגרב תשלים את שכרו, זאת במידה שהוא יתעקש להישאר בקרואטיה ולא לקבל את ההצעה הישראלית, כך לפי הדיווח.

שפיקיץ' עלה כמחליף במשחק הליגה של דינמו זאגרב העונה ובעונה החולפת הוא רשם בסך הכול 13 הופעות ליגה בהרכב ועוד 15 הופעות כמחליף. בעונה שלפני כן הוא היה שחקן הרכב קבוע לחלוטין עם 31 הופעות וכבש שבעה שערים, לעומת ארבעה בעונה החולפת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully