וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעילה סורו לא צפוי להיות כשיר למחזור הפתיחה

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 17:03

קשר בית"ר ירושלים שידר אופטימיות, אך הצוות הרפואי דורש זמן לחיזוקים ובחינת הברך. סאגת נידם תסתיים עד תחילת השבוע הבא. אלון בן עמי חתם, מסי מחוף השנהב מגיע להתרשמות בקבוצת הנוער

תקציר ה-1:1 של מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

בית"ר ירושלים תפגוש ביום שני הבא את מכבי פתח תקוה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. ירין לוי שהצטיין בנתניה ימשיך לקבל קרדיט בקישור על חשבון איסמעילה סורו.

למרות האופטימיות מכיוון הקשר המצוין, הוא לא צפוי להיות כשיר למחזור הפתיחה. סורו כבר לא חש כאבים אך עדיין לא חזר לאימונים עם הקבוצה והצוות הרפואי ממליץ על תקופה נוספת של חיזוק ובחינת הברך לפני שיחזור לסגל, כך שלפחות למחזור הפתיחה הוא לא צפוי להיות בסגל.

סוגיית נדב נידם תוכרע סופית עד לתחילת השבוע הבא, רק לאחר שיחה של השחקן וסוכנו עם מכבי תל אביב והבהרות שהוא דורש לגבי עתידו, לצד חוסר רצונו להמשיך ולהיות מושאל.

איסמעילה סורו בית"ר ירושלים פצוע על הדשא. ברני ארדוב
בית"ר לא תסכן אותו. סורו/ברני ארדוב

בינתיים החתימה בית"ר לשלוש שנים את אלון בן עמי, שגדל במועדון ושיחק בעונה שעברה בהפועל בקעת הירדן שירדה מליגה א' דרום. המגן בן ה-20 כבש שלושה שערים בקבוצתו הקודמת, הרשים את אלמוג כהן וברק יצחקי במחנה האימונים וצורף לסגל הבוגר. "אני שמח ומאושר לחתום כאן, בבית שלי, לשלוש עונות, ולהמשיך את הצמיחה שלי כאן", אמר לאחר החתימה. "כיף לראות את כל מה שקורה במועדון, ואני רוצה בראש ובראשונה להודות להנהלת המועדון ולצוות המקצועי על התמיכה והאמון בי ולכל מי שעזר לי בדרך. אמשיך לצבור ניסיון ולהשתפשף ולעזור לבית"ר בכל מה שאוכל. עכשיו הזמן לפתוח את העונה ולהמשיך לעבוד קשה".

בנושא אחר, השחקן סרי אנז' מסי מחוף השנהב הגיע להתרשמות בקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. מדובר בצעיר בן 18 מחוף השנהב שמשחק בעמדות הכנף. הוא מגיע מקבוצת אפריקה ספורט אביג'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully