וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדיפות של מסאי דגו היא גוני נאור, עידו וייר חתם בהפועל ת"א

15.8.2024 / 10:35

על אף הפניה לעדן שמיר וקשרים נוספים, המאמן רואה בשחקן אותו הדריך במכבי חיפה כמנהיג של האדומים בשנים הקרובות ולוחץ להחתימו. המגן חתם לעונה: "בטוח שנעמוד במשימה". וגם: התכנית של פראטיצ'י למכירת השחקנים הצעירים

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

למסאי דגו יש על הפרק מספר קשרים אחוריים פוטנציאליים איתם נוהלו שיחות, ביניהם עדן שמיר, אך המועדף מבחינתו הוא גוני נאור, אותו אימן במכבי חיפה. מאמן הפועל תל אביב רואה בנאור מעבר לצד המקצועי גם את הצד המנהיגותי והאישיות שישפיע באופן משמעותי על חדר ההלבשה.

המגעים עם נאור לא סגורים, גם כלכלית וגם ברמת החלטת השחקן, אך עד אשר השיחות לא ימוצו - דגו עושה הכל כדי לצרף את הקשר ולתת לו להוביל את הקבוצה.

עידו וייר חתם היום באופן רשמי לעונה עם אופציה לעונה נוספת, באמצעות סוכניו רון סבן ואיציק טפירו. "אני נרגש להצטרף לאחד המועדונים הגדולים בארץ ובטוח שביחד עם הקהל הכי טוב בישראל נעמוד במשימה שלנו העונה ונחזיר את המועדון למקום הראוי לו, בצמרת הכדורגל", אמר המגן שסיים את העונה שעברה בבני סכנין. "זה לא יהיה קל, נצטרך לעבוד קשה בשביל זה, אבל אני מאמין שעם הרבה התמדה ונחישות נעשה את זה ביחד. יאללה הפועל".

גם בן שהר קרוב לסכם בשורות האדומים, שם מאמינים שעם צירוף קשר וייתכן גם מגן על חשבון דייויד קופרמן, ייסגר הסגל לפחות עד ינואר.

גוני נאור שחקן מכבי חיפה מודה לקהל. דני מרון
הפייבוריט של דגו. נאור/דני מרון

פאביו פראטיצ'י, המייעץ יחד עם החברה שלו לאדמונד ספרא, מתמקד בעיקר בתכנית לאקדמיה, שיתופי פעולה ותכנית רב שנתית. בנוגע לצעירים שייצאו ממחלקת הנוער, המלצת החברה היא שישראל היא ליגת פיתוח ושחקן צעיר חייב להימכר עד שנתיים מהרגע שהפך למשמעותי - אחרת ערכו יירד בצורה דראסטית. יש לציין כמובן שמדובר בהצעות בלבד, וההחלטות יתקבלו על ידי המנהל המקצועי שימונה וספרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully