וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכת לעזיבה: מכבי חיפה תדרוש לפחות מיליון יורו על קורנו

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 7:34

הירוקים מוכנים לשדרג משמעותית את חוזהו של המגן המצוין, שהבהיר כי הוא נחוש לעזוב - גם לקבוצה שתשלם לו פחות: "הוא מתעקש שאין קשר לעניין הכלכלי". שימיץ' מבוקש בקפריסין ויוון

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פייר קורנו הבהיר לראשי מכבי חיפה כי הוא מעוניין לעזוב בכל מחיר על רקע המצב הבטחוני בישראל. הירוקים הבהירו למגן הצרפתי שיהיו מוכנים לשדרג משמעותית את שכרו אך לפחות בשלב זה, קורנו עומד על התעקשותו לעזוב. בחיפה מעריכים שהסיכויים להישארות המגן המצטיין נמוכים ועל כן האיצו את החיפוש אחר מגן שמאלי זר אחר.

סגנית האלופה תבהיר לקורנו שהקבוצה החדשה אליה יעבור תידרש לשלם עבורו, ובמועדון ידרשו לכל הפחות מיליון יורו. כזכור הירוקים שילמו 300 אלף יורו עבור קורנו אך מאז המגן שהגיע מליגת המשנה בספרד השתדרג משמעותית ובחיפה רוצים לקבל עבורו תמורה בהתאם. "יש רצון מאוד גדול להשאיר את פייר ויש כוונה לשדרג לו את החוזה, אבל הוא מתעקש שאין קשר לעניין הכלכלי ושהוא מודע לכך שירוויח פחות בקבוצה אליה יילך", סיפר גורם במועדון.

מי שיעזוב בכל מקרה הוא לורנצו שימיץ' שצפוי לחתום בקבוצה אחרת. הבלם הקרואטי מתמקד בהצעות מקפריסין ויוון וייתכן מאוד ויחתום בקבוצה מאחת מהליגות האלה. גם במקרה של שימיץ', בחיפה ידרשו פיצוי עבור כרטיס השחקן שלו.

פייר קורנו, מכבי חיפה. ברני ארדוב
העזיבה מתקרבת. קורנו/ברני ארדוב

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה. דולב חזיזה ומאור קנדיל בספק גדול למשחק, עושה רושם שברק בכר יעלה במערך של שלושה בלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully