וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה לאליניב ברדה, שכרגע מעדיף להמשיך לאמן

14.8.2024 / 14:27

האדומים רוצים למנות מנהל מקצועי ונעשתה פנייה לאקס הפועל באר שבע, שבשלב זה לא מעוניין ובמועדון בוחנים אופציות נוספות. גם שמו של שי אהרון עלה, וייר סיכם לעונה ויצטרף בעקבות פציעת הרמן

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב תצרף בקרוב מנהל מקצועי חדש למועדון, החלטה שהתקבלה עם רכישת הקבוצה על ידי אדמונד ספרא. לוואלה נודע היום (רביעי) כי פנייה בנושא נעשתה לאליניב ברדה.

במועדון פנו לאחרונה לברדה, מאמנה של הפועל באר שבע בשנים האחרונות, שסיים את עבודתו בקבוצה בסיום העונה שעברה. לפחות בשלב הזה ברדה מעדיף להתרכז באימון ולא בניהול מקצועי, על כן בקבוצה בודקים אופציות נוספות.

בנוסף לברדה, אצל אנשיו של ספרא עלה גם שמו של שי אהרון, המנהל המקצועי של הפועל ירושלים שנכון לכתיבת שורות אלו רוצה להמשיך במועדון שאותו הוא מוביל בשנים האחרונות.

אליניב ברדה שלוב זרועות. מאור אלקסלסי,
מעדיף להמשיך לאמן, לפחות כרגע. ברדה/מאור אלקסלסי

מחר תתכנס הוועדה להעברת זכויות כדי לאשר את העברת הבעלות לאדמונד ספרא. במועדון מקווים לאחר מכן להעביר את הצוות המקצועי וכל הסגל בבקרה על מנת להופיע כראוי לחצי גמר גביע הטוטו שייערך בהמשך היום נגד הפועל ראשון לציון (19:00).

המצטרף הבא להפועל תל אביב צפוי להיות המגן עידו וייר, שסיכם את תנאיו לעונה הקרובה. וייר יצטרף בעקבות פציעת רועי הרמן, כך שדגו ביקש לעבות את עמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully