וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של נידם: "תיערך שיחה עם מכבי ת"א, צריך למצוא פתרון"

14.8.2024 / 10:35

עידן בן אבו התראיין לתוכנית "ספורט ב-2" ברדיו חיפה וסיפר על הסטטוס של הקשר, שמבוקש בבית"ר ירושלים: "נבחן איך רואים את ההשתלבות שלו השנה ובעתיד"

תקציר ה-1:1 של מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

בית"ר ירושלים ממתינה כבר מעל לחודש לקשר מכבי תל אביב, נדב נידם, ואופטימית מאוד לגבי צירופו. סוכנו של השחקן עידן בן אבו התראיין ל"רדיו חיפה" בנושא והסביר את הסוגיה והקשיים.

"אנחנו לא במצב שאנחנו אומרים שאנחנו רוצים לעזוב לצמיתות. מצד שני, צריך למצוא איזשהו פתרון כי הוא סיים גיל נוער לפני חמש שנים וכל שנה הוא למעשה מוצא את עצמו מושאל, וברוב המקרים אחרי הארכה נוספת של החוזה", אמר בן אבו. "כולנו באותו ראש - גם מכבי תל אביב, גם אני וגם השחקן. אנחנו רוצים שיהיה איזשהו פתרון לנושא הזה - האם הוא הולך להיות שחקן מכבי תל אביב עכשיו, בעתיד, או שלא זה ולא זה".

שחקן מכבי תל אביב נדב נידם. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נופל בין הכיסאות? נדב נידם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לדבריו של הסוכן, "הקבוצה תחזור מהמשחק שלה באירופה בסוף השבוע, תיערך שיחה ואני בטוח שהדברים יסתדרו. נדב מאוד מוערך במכבי, ונדב גם מאוד מעריך את מכבי וכן היה רוצה להמשיך את הקריירה שלו במכבי תל אביב, אבל צריך לבחון מה חושב המועדון ואיך רואה המאמן החדש את ההשתלבות שלו השנה ובעתיד, ואז לקבל את ההחלטה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully