וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזרו ליציע: אוהדי מכבי חיפה הגיעו להבנות עם המועדון

12.8.2024 / 15:58

אחרי שהחרימו את המשחק מול הפועל באר שבע עקב מחירי הכרטיסים, בעמותת "היציע הצפוני" הודיעו על סיכום עם הנהלת הירוקים: "שמחים שפעלה יחד איתנו"

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

אחרי שהחרימו את משחק גביע הטוטו הראשון של הקבוצה מול הפועל באר שבע, עושה רושם שאוהדי מכבי חיפה יחזרו למלא את אצטדיון סמי עופר בחצי הגמר נגד מכבי נתניה ביום שבת (20:30, ספורט4). עמותת "היציע הצפוני" הוציאה הודעה היום (שני) על כך שבעקבות שיח עם ראשי המועדון והסכמה על מחירי הכרטיסים, האוהדים לא יקראו לחרם ומסתמן שגם הארגונים יגיעו למשחק.

בהודעת העמותה נכתב בין היתר: "כזכור, רבע גמר גביע הטוטו מול באר שבע הוחרם על ידינו עקב מחירי הכרטיסים הגבוהים. מעל ל-80% מבעלי המינויים הצביעו ברגליים ולא רכשו כרטיס למשחק, דבר המלמד כי החרם היה מוצדק ובמקום. נזכיר כי הטענה העיקרית שלנו הייתה שמשפחה שמגיעה בהרכב מלא למשחק נאלצת להיפרד מסכום אסטרונומי, בטח ביחס לחשיבות המשחק. בעקבות כך, פעלנו מול הנהלת המועדון על מנת שלא נגיע למצב כזה שוב, שהרי המטרה שלנו הייתה ותישאר לתמוך ולעודד, ולהיות עם מכבי בכל מקום ובכל מצב. אנו שמחים לומר כי בעקבות כך, נקבעו מחירים ספציפיים לילדים וחיילים:

ילדים בעלי מנוי או 'גרין פלוס' ישלמו 20 שקל לכרטיס, כאשר ילדים ללא מינוי או 'גרין פלוס' ישלמו 30 שקל. חיילים, גם ללא מינוי ו'גרין פלוס', ישלמו מחיר אחיד של 50 שקל לכרטיס. המחירים לכרטיס מבוגר יהיו 50 שקל ביציע הצפוני, 60 שקל ביציע המזרחי ו-70 שקל ביציע המערבי, מחירים שהם כשלעצמם זולים יותר מאשר במשחק הקודם".

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
יחזרו למלא את האצטדיון. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

בעמותה בירכו על ההבנות בין הצדדים: "אנו שמחים שהנהלת המועדון פעלה יחד איתנו (ארגוני האוהדים והעמותה) כדי להוריד את המחירים, ובמיוחד דאגה לחיילים ולבעלי המשפחות שמגיעים למשחק עם ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully