וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי ההכנסות של בית"ר העונה: מעל 40 מיליון שקל

12.8.2024 / 14:30

ההתעוררות ביציעים נותנת את אותותיה: בקבוצה מתכוננים להכנסות גבוהות במיוחד, רובן ממכירת מנויים וכרטיסים, והמספרים עשויים לגדול במקרה של התברגות בצמרת. עסקת נידם צפויה להיסגר בימים הקרובים

תקציר ה-1:1 של מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

רוחות חדשות מנשבות בבית"ר ירושלים. האוהדים בטירוף ומתלהבים מכל נחיתה, אימון או משחק בגביע הטוטו, וכעת מסתבר שהדבר מתבטא גם בפן הפיננסי. כך, למשל, בדו"ח שהגישה הקבוצה לבקרה צפי ההכנסות העונה הוערך בלמעלה מ-40 מיליון שקל, מחציתם מהכנסות ממכירת מנויים וכרטיסים.

יש לציין כי הצפי הוא כללי, ותלוי תוצאות. עונה אפשרית בה בית"ר תתברג בחלק העליון של הטבלה, קרוב לחבורת הצמרת - תביא לכך שרמת ההכנסות תגדל. תרחיש שונה יגרום מן הסתם לאפקט הפוך. אם הקהל של בית"ר ימשיך את העונה כפי שהתחיל, ברק אברמוב יכול להיות אופטימי.

קהל בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בטירוף. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

לאחר תשעה באב יחזרו בבית"ר להתעסק בנושא הרכש. כרגע העיסוק המרכזי הוא רק בצירופו של נדב נידם ופתירת הפלונטר של הקשר מול מכבי תל אביב. בבית"ר מקווים לסגור את העסקה עד לסוף השבוע ולהשלים את מצבת הקשרים לעונה זאת. יש לציין שביממה האחרונה היתה התקדמות בין השחקן למכבי תל אביב וההערכה היא שהעסקה תיסגר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully