וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הגעת ספרא: מאוויס צ'יבוטה לא בתוכניות של דגו

11.8.2024 / 17:35

אנשיו של הבעלים החדשים ניסו להבין מדוע המשתכר הבכיר התבקש למצוא קבוצה, המאמן סיפק הסבר שלפיו הוא רוצה שהפועל תל אביב תפתח דף חדש וששחקן הכנף לא יישאר. הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל תתכנס ביום חמישי

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

למרות הגעתו של אדמונד ספרא להפועל תל אביב ושיפור היכולת הכלכלית בשם העברת הבעלות, מאוויס צ'יבוטה לא בתוכניות של המאמן מסאי דגו ומבחינתו לא אמור להיות חלק מהקבוצה בעונה הקרובה, בדיוק כפי שקרה עם עומרי אלטמן.

לאחרונה תהו אנשיו של ספרא מדוע צ'יבוטה - שמרוויח כיום את השכר הגבוה בקבוצה - אינו בתכניות, והוסבר להם כי דגו רוצה קבוצה נקייה מאגו, כך לטענתם, ללא שחקנים שמשדרים תסכול ועצבים על הספסל ולמעשה רוצה לפתוח דף נקי עם הקבוצה.

מאוויס צ'יבוטה הפועל תל אביב. דני מרון
שכרו מקשה על נציגיו למצוא קבוצה חדשה. צ'יבוטה/דני מרון

צ'יבוטה עצמו, לו חוזה לשנתיים, עדיין מקווה כי ההחלטה תשתנה, אבל בודק אופציות בארץ ובחו"ל. בשלב זה שכרו הגבוה מונע את האפשרות למצוא קבוצה חדשה. לפני כחודש סיכם הקשר בוולוס היוונית (קבוצתו הנוכחית של אלטמן), אולם העסקה לא יצאה לפועל.

בנוגע להשלמת העברות הבעלות לידי ספרא, הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל תתכנס ביום חמישי על מנת להעביר באופן רשמי את הקבוצה לבעליה החדשים, כאשר תיתכן שתהיה התכנסות נוספת לצורך השלמת מסמכים, אך בכל מקרה לא צפויות בעיות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully