וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכבר סיכם בנוף הגליל: סיילאס ננרוט נבחן בהפועל חיפה

11.8.2024 / 16:04

שחקן הכנף הניגרי (22), שהיה עתיד להצטרף לקבוצה של מוטי איוניר מהליגה הלאומית, ינסה להרשים את רוני לוי. הצטמצמו הפערים עם הבלם הקנייתי ג'ונסטון אומורווה

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

סיילאס ננרוט הניגרי, שחקן כנף שכבר סיכם את תנאיו בהפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית בחודש שעבר ועתיד היה להצטרף לשורותיה, עשוי לשחק בסופו של דבר דווקא בליגת העל. היום (ראשון) נודע כי ננרוט החל להיבחן בהפועל חיפה, במטרה להרשים את רוני לוי.

הניגרי בן ה-22 התאמן היום עם הקבוצה ובצוות המקצועי יקבלו לגביו החלטה בימים הקרובים. כנבחן בהפועל נוף הגליל שיחק בתחילת החודש 78 דקות בהפסד 3:0 להפועל עכו בגביע הטוטו.

סיילאס ננרוט במדי פלאטו יונייטד. דף הפייסבוק של פלאטו יונייטד, אתר רשמי
ישחק דווקא בליגת העל? ננרוט/אתר רשמי, דף הפייסבוק של פלאטו יונייטד

ננרוט שיחק בעונה החולפת במדי פלאטו יונייטד הניגרית וסיים את הליגה המקומית עם שישה שערים וארבעה בישולים. ננרוט כבש 14 שערים ב-84 משחקים בליגה הניגרית בשנים האחרונות ורשם הופעות גם בליגת האלופות של אפריקה. הוא נחשב לכישרון מבטיח מאוד בניגריה וזומן לכל הנבחרות הצעירות בארצו, כאשר בעונה האחרונה שיחק בעמדת הכנף השמאלי ולעתים גם כחלוץ שני.

במקביל, הבלם הקנייתי ג'ונסטון אומורווה מתקרב לקבוצה. הפערים בין הצדדים הצטמצמו מאוד והבלם אותו מאוד רוצה רוני לוי, קרוב לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully