וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא מוותרת על נהואל, ירמקוב הושאל לאולכסנדריה

11.8.2024 / 13:26

הספרדי משלונסק ורוצלב עדיין על הכוונת, הירוקים רוצים שני זרים חדשים. השוער ימשיך באוקראינה, מאמץ לסגור עם ליאם חרמש

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

מכבי חיפה השאילה את שוער הרכש החדש שלה, גארוגי ירמקוב, לאולכסנדריה מהליגה האוקראינית. כבר אחרי רכישתו של היהודי-אוקראיני בן ה-22, בחיפה הבהירו שמדובר בעסקה מתוך מחשבה לטווח ארוך ושהכוונה היא להשאיל אותו ולהמשיך לעקוב אחריו.

ירמאקוב למעשה ימשיך לשחק באולכסנדריה, שאת מדיה הוא לבש בשלוש השנים האחרונות (לפני כן שיחק במילואים שלה). הוא כבר נגרע מהסגל של מכבי חיפה, שרכשה אותו תמורת סכום נמוך - לפי הדיווחים כ-100 אלף יורו - הרבה בזכות היותו יהודי שבעתיד לא ייחשב לזר עם ישחק בישראל.

במכבי חיפה רוצים לצרף שני זרים בעמדות של כנף וכנף שיכול לשחק גם כקשר התקפי (מספר 10|) ועדיין לא ויתרו על אופציית מתיאס נהואל משלונסק ורוצלב. בצוות המקצועי מאוד רוצים לראות את הספרדי מצטרף, אבל במקביל נבחנות עוד אפשרויות להחתים שחקנים בעמדות ההתקפיות.

גאורגי ירמקוב שוער נבחרת אוקראינה הצעירה. Claudio Villa, GettyImages
ימשיך לעונה רביעית באולכסנדריה. ירמקוב/GettyImages, Claudio Villa

במועדון מנסים להגיע לסיכום עם ליאם חרמש על הארכת חוזהו . הקשר האחורי סיים את חוזהו וסירב להאריך אותו בגלל שהבין שלא יקבל הרבה דקות ולא רצה להיות תלוי בחיפה בנוגע להשאלה. בצוות המקצועי התרשמו מחרמש באימונים ואמרו לו שיהיה חלק מהרוטציה, וייתכן שהוא ישתכנע ויחתום על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully