וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את מכבי ת"א: ז'וזפ מריה ברוקאל עובר לבאיירן מינכן

11.8.2024 / 10:32

הקטאלני סיים את דרכו בישראל אחרי שנתיים. הוא יחבור לגורדון הרברט וידריך את ים מדר בקבוצתו החדשה. גיא פניני ונועם לוי צפויים להמשיך בתור עוזריו של עודד קטש

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

חסיאל ריברו היה הזר היחיד שנשאר במכבי תל אביב מהעונה שעברה, ומתברר שלא רק בקרב השחקנים. עוזר המאמן ז'וזפ מריה ברוקאל עוזב את תפקידו אחרי שנתיים, ויעבור לבאיירן מינכן. גיא פניני ונועם לוי צפויים להישאר בתור עוזריו הבכירים של מאמן הצהובים, עודד קטש.

ברוקאל (54), יליד ברצלונה, הצטרף למכבי בקיץ 2022. באיירן תהיה תחנתו החמישית ביורוליג, לאחר ששימש כעוזר המאמן גם בברצלונה, פנאתינייקוס ובאסקוניה.

הקטאלני יעמוד מאחורי מאמן נבחרת גרמניה, גורדון הרברט, שהגיע למועדון הבווארי בעקבות עזיבתו של פאבלו לאסו לוויטוריה. למרות השינוי על הקווים, באיירן שמרה על רוב הסגל מהעונה שעברה, והמצטרפים היחידים לשורותיה היו הרכז הישראלי ים מדר ושחקני הפנים אוסקר דה סילבה וקווין איבו.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש לצד עוזרו ז'וספ מריה ברוקאל. דני מרון
שינוי גם בצוות המקצועי. ז'וזפ מריה ברוקאל לצד עודד קטש/דני מרון

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי נפרד מברוקאל: "אני מאוד מעריך ומכבד את השנתיים שז'וזפ היה איתנו, שנתיים לא קלות כולל בתקופה המאתגרת שהיינו בבלגרד, כאשר חלק מהזמן שהה ללא משפחתו שם, וחלק מהזמן עם משפחתו. אני מבקש להודות לו על העבודה המקצועית והמסירות שגילה, תוספת האנרגיות והידע המקצועי שתרם למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully