וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מייקון חתם במכבי תל אביב לעונה עם אופציה לעונה נוספת

9.8.2024 / 17:22

הגארד האמריקאי (28, 1.88), שהיה מועמד פעמיים להגיע לאלופה בשנתיים האחרונות, לא יהיה כשיר לפתיחת העונה בשל פציעה בברך. על פי ההערכות: הוא אמור לשוב לפעילות רק בנובמבר

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

עכשיו זה סופי: אחרי שבועות ארוכים של שיחות ובדיקות, דריל מייקון ג'וניור מצטרף למכבי תל אביב. הגארד האמריקאי חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, והסטטוס של חוזהו תלוי במצבו הרפואי לאורך הדרך.

למעשה, הצהובים לקחו הימור על שחקן עם פוטנציאל גבוה במחיר נמוך - שהתאפשר בשל פציעתו. בינואר השנה עבר מייקון ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו, והוא לא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה. על פי ההערכות, הוא אמור לשוב לפעילות באזור נובמבר, כחודש לאחר תחילת משחקי היורוליג.

דריל מייקון במדי מיאמי היט. Michael Reaves, GettyImages
החיבור עם קטש סוף סוף קרה. מייקון/GettyImages, Michael Reaves

מייקון (28, 1.88) ינחת בתל אביב אחרי שני ניסיונות שכמעט הובילו אותו למדים הצהובים. כשעודד קטש הגיע לקבוצה בקיץ 2022, הוא סימן את הגארד כאחד השחקנים הראשונים שרצה - לאור היכרותו עימו מימיו כמאמן פנאתינייקוס (כשמייקון שיחק בא.א.ק אתונה). לבסוף נפתחה האפשרות להנחית את ווייד בולדווין, ומכבי ירדה ממנו.

בתחילת העונה החולפת שוב הפכה האופציה לריאלית. הקבוצה פנתה למייקון לאחר שבולדווין נפצע בגבו והושבת לתקופה ממושכת, אבל המגעים נעצרו ב-7 באוקטובר, לאור הטבח בישראל והמלחמה שפרצה בעקבותיו. הוא המשיך לשחק בשנז'ן, ועד פציעתו העמיד ממוצעים של 18.9 נקודות ו-6.1 אסיסטים בליגה הסינית.

למייקון ניסיון של עונה אחת ביורוליג. הוא הגיע לפאו בקיץ 2021, כשדימיטריס פריפטיס החליף את קטש, ורשם 13.1 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק. הקבוצה היוונית הייתה תקועה בתחתית הטבלה. במהלך הקריירה האירופית שלו הוא הופיע גם בגלאטסראיי ואוניקס קאזאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully