וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירין לוי צפוי לפתוח, בלבול: "מרגישים את החיבור עם הקהל"

9.8.2024 / 12:57

רק ניצחון בשלושה שערים או יותר על נתניה יעלה את בית"ר לחצי גמר גביע הטוטו, גם ג'ורג' צפוי לפתוח ב-11. שדה: "נצטרך להתעלות על עצמנו" (שבת, 20:30, ספורט4)

תקציר גביע הטוטו: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

בית"ר ירושלים תתארח מחר (שבת, 20:30, ספורט4) אצל מכבי נתניה, כשרק ניצחון בהפרש של שלושה שערים או יותר יעלה אותה לחצי גמר גביע הטוטו על חשבון המארחת, מוליכת הבית.

איסמעילה סורו הפצוע כמובן ייעדר, כשירין לוי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בעמדה שלו. מירון ג'ורג' עשוי לחזור לחוד וסילבה קאני צפוי לקבל יותר דקות.

כ-2,700 כרטיסים הוקצו לאוהדי הקבוצה למשחק מחר. בבית"ר מקווים לחצות את רף ה-9,000 מנויים בשבוע הבא, אז גם יתברר סופית האם נדב נידם יצטרף לקבוצה או שהצהובים-שחורים יחפשו קשר אחר.

ירין לוי בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
נכנס לנעליים גדולות. ירין לוי/לירון מולדובן

מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול אמר לקראת המשחק: "בית"ר קבוצה חזקה ונמצאת בתקופה טובה, משחקת כדורגל מצוין. אנחנו נרצה להמשיך את היכולת הטובה וגם את התוצאות ולעלות שלב. הקהל דחף אותנו בשלושת המשחקים עד כה ואנחנו רוצים להחזיר לו. אנחנו מרגישים אותו ואת החיבור שלו לקבוצה וחשוב לנו להשאיר אותם איתנו".

יובל שדה הוסיף: ,בית"ר חזקה עם שחקנים מאוד איכותיים ויהיה משחק קשה. לא פשוט היה לשחק שלושה משחקים בשבוע על ההתחלה, מה גם שזאת תקופה חמה מאוד. נצטרך להתעלות על עצמנו מחר כדי לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully