וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפסל "בגלל איבר גדול מדי" והפך לכוכב: "לא יודע אם זו מחמאה"

9.8.2024 / 9:25

התמונות של הקופץ במוט אנתוני אמירטי חרכו את הרשת, ואחרי שקיבל הצעה להשתתף בסרט פורנו הוא לא יודע אם לצחוק או לבכות: "החבילה שלי יותר מעניינת מיכולותיי כספורטאי"

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אנתוני אמירטי, קופץ במוט צרפתי, הפך לכוכב באולימפיאדת פריז - אבל לא מהסיבות הנכונות. אחרי שפספס מקום בגמר על סנטימטרים בודדים, ותמונותיו הפכו ויראליות לאחר שאיזור החלציים שלו גרמו לו להפיל את הרף - גם הוא לא יודע אם כיצד לקבל את מעמדו החדש.

התמונות של אמירטי והתגובות הסקסיסטיות שקיבל עליהן, ושהתפשטו ברשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים, הפכו אותו לדמות מוכרת יחסית, והקפיצו באופן דרמטי את מספר העוקבים שלו בפלטפורמות השונות. כך למשל לפני האולימפיאדה היו לו 8,000 עוקבים באינסטגרם, וכיום כמעט 300 אלף תוך ימים ספורים.

אמש הוא פרסם בטיקטוק סרטון הומוריסטי, בו תיעד את עצמו בכפר האולימפי וכתב: "כש'החבילה' שלך יוצרת יותר באזז מהיכולות שלך", בצירוף אימוג'י משועשע, ולצד כיתוב נוסף: "לא יודע אם אני צריך להיעלב או להיות מוחמא".

אנתוני אמירטי, קופץ במוט צרפתי. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
לא רצה להתפרסם בנסיבות הללו. אמירטי והפסילה הביזארית/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

ההצעות שזורמות לאמירטי מאז הפסילה, שאירעה לפני שישה ימים, שונות ומשונות. בין היתר, הוא קיבל הצעה להשתתף בסרט פורנו תמורת למעלה מ-250 אלף דולר עבור שעת עבודה.

"אם זה תלוי בנו, נעניק לך מדליה על הכישרון שלך מתחת לבגדים, אותו כולם ראו", נכתב בפנייה לאמירטי. "אנחנו ניתן לך מצלמה, אתה תצלם את עצמך בעירום במשך שעה שלמה. עשינו עסק?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully