וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדליה הביאה לקרע במשפחה: האלוף האולימפי בחר בחברה, ו"עזב" את אמו

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 9:45

אחרי שקרלוס יולו הפך לכוכב על בפיליפינים וקיבל מענקי ענק, הוא מספר על המתיחות בין אמא שלו לבת זוגו הפרובוקטיבית ורומז לגניבה מחשבונו. אמו התנצלה: "לא בגלל הכסף"

ארטיום דולגופיאט אחרי הזכייה במדליית כסף בפריז 2024/יניב טוכמן

אחרי שהפך לכוכב ענק בפיליפינים, קרלוס יולו, זוכה שתי מדליות זהב אולימפיות, הודיע שהוא מנתק קשר עם אמא שלו בגלל שהיא לא מאשרת את הזוגיות שלו עם בת זוגו, וגם בגלל שלכאורה לקחה לו כסף בלי רשות.

על פי הדיווחים, אמו של קרלוס יולו "משתגעת" מהקשר שלו עם קלואי אנג'לי סן חוזה, דוגמנית שנולדה בפיליפינים אך כעת חיה באוסטרליה, ומציגה עצמה כזמרת ואמנית.

המתעמל הפיליפיני, בן 24, עשה היסטוריה כשהפך למדליסט הזהב הראשון במדינתו כאשר זכה בתרגיל הקרקע ולאחר מכן זהב נוסף בסוס הקפיצות.

המתעמל הפיליפיני קרלוס יולו, אולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
כמו שאמר ביגי, mo money mo problems. יולו/רויטרס

זה כמובן גם שווה כסף. ממשלת הפיליפינים הכריזה שהוא יזכה במענק של 16 מיליון פסוס (כ-277 אלף דולר), אבל מעבר לכסף, המתנות פשוט לא מפסיקות לזרום.

חברת נדל"ן פילפינית פרסמה שהיא מעניקה ליולו דירת שלושה חדרי שינה חדשה, מאובזרת ומרוהטת לחלוטין, באחד האזורים היוקרתיים בעיר טאגיג. ההערכה היא שהיא שווה כמיליון דולר.

בנוסף, ברשת מסעדות מקומית כל כך התרגשו, עד שהם פרסמו בפייסבוק: "ברכות למדליסט הזהב האולימפי שלנו, קרלוס יולו. כדי לחגוג את ההישג הענק, אנחנו גאים להעניק לך ראמן בחינם לכל החיים, וגם מק אנד צ'יז ועוף צלוי. ולא רק לך, אלא גם לבת הזוג הנפלאה שלך, קלואי אנג'לי".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
קרלוס יולו ובת זוגו. אינסטגרם, צילום מסך
מה יש לא לאהוב? יולו ובת זוגו/צילום מסך, אינסטגרם
קרלוס יולו ובת זוגו. אינסטגרם, צילום מסך
צמד מלכותי בפיליפינים/צילום מסך, אינסטגרם
בת זוגו של קרלוס יולו. אינסטגרם, צילום מסך
בת זוגו של קרלוס יולו/צילום מסך, אינסטגרם

עם זאת, ההצלחה גם הובילה לקרע במשפחה. "אמא שלי שפטה את קלואי מיד בגלל איך שהיא התלבשה והתנהגה. קלואי ואני גדלנו בסביבות שונות. קלואי גדלה באוסטרליה, וזו התרבות שהיא מכירה. זה שונה מאוד מהאופן שבו אנחנו זזים, מדברים ומתלבשים בפיליפינים", אמר יולו בסרטון של TikTok.

"לקלואי יש הכנסה משלה. כל מה שאתם רואים אותה עושה וכל הנסיעות שלה באים מעבודתה הקשה. מההתחלה, היא לא אהבה את קלואי, למרות שהיא לא פגשה או ראתה אותה באופן אישי. מערכת היחסים שלנו החמירה כשהתחלתי להציב גבולות. התעקשתי על קלואי כי אני מחבב אותה".

העניין עם קלואי הוא שלעתים קרובות היא מעלה לרשתות תמונות וסרטונים בביקיני, הלבשה תחתונה ושמלות - משהו שאמו של יולו לא מחבבת.

כעת יולו גם מאשים את אמא שלו בלקיחת כספי הפרסים שלו מאליפות העולם בהתעמלות ב-2022. "לאמי הייתה גישה לחשבונות שלי ולקצבת הספורט החודשית שלי. כשסוף סוף קיבלתי שליטה על החשבונות שלי, גיליתי שהיא הוציאה משם כסף. יש לי הצהרות שמראות את כל המשיכות שלה", אמר.

אמו הגיבה: "הכסף ניתן לי. כאמא, חששתי שלילד שלי יהיו בעיות כלכליות בעתיד. אז השקעתי את זה תחת השם שלי". לאחר מכן יולו הצהיר כי הוא סלח לאמו, אך לא ברור אם זה יוביל לפיוס.

מתברר שהמתיחות בין יולו לאמו נמשכת הרבה זמן, ורק רק אחרי ניצחונותיו האולימפיים היא התנצלה. "בן, אני מצטערת. אני מבינה שחלק מהאנשים עשויים לחשוב שאני מדברת רק עכשיו בגלל ההצלחה שלך", אמרה.

"אני מבקשת את סליחתך כאמא מודאגת. אתה מספיק בוגר כדי לקבל החלטות משלך. הדלת שלנו תמיד פתוחה, ללא קשר למצבך הכלכלי. אני לא יכול להחזיר את דבריי, אבל אביך ואני מוכנים לדבר בהבנה בכל פעם שאתה מוכן לחזור הביתה ולפתור את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully