וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרא ותושב סיכמו, מינצברג מעכב את העסקה

8.8.2024 / 10:30

עורכי הדין של ספרא ותושב הגיעו לסיכום, למינצברג הוא פחות מתאים, וגם אם יימצא פיתרון, עשויים לצוץ עיכובים אחרים. בינתיים הזמן אוזל, ובהפועל תל אביב לא יודעים איך יעברו בבקרה

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

סאגת אדמונד ספרא-דייויד מינצברג-מאיר תושב מסרבת להסתיים, ובשורה התחתונה הפועל תל אביב היא המפסידה הגדולה, וכלל לא ברור איך תעבור בבקרת התקציבים.

אז מה קורה הפעם? נחזור חודש וחצי אחורה, אז חתמו מינצברג ומאיר תושב על פניה לבוררות מוסכמת במידה שספרא רוכש את המועדון, כששני הצדדים מחוייבים להפקיד מיליון דולר כל אחד בנאמנות.

מינצברג המשיך בהשלמת העסקה מול ספרא, לו הובטח על ידי האמריקאי כי כל חוב מיידי הקשור למס הכנסה או ה-CAS, יקוזז מהכספים אותם יפקיד תושב בנאמנות. מינצברג הבטיח, אך זה כלל לא הופיע בהסכם עם תושב.

כאן החל פרק חדש במו"מ. בפעם הראשונה עורך הדין של ספרא ניהל שיחות ישירות מול נציגי תושב, והגיע להבנות על הסכם חדש.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
ממשיך לתקוע מקלות בגלגלים. מינצברג/דני מרון

אז מה בכל זאת הבעיה? במסגרת ההסכם החדש, חובות יירדו גם מהכספים שמינצברג יפקיד בנאמנות - ולזה הבעלים הנוכחי לא מוכן. לכך אורך המו"מ, בכל רגע של מחלוקת מינצברג חושב שהפעלת לחץ על תושב תעשה את העבודה. נראה שהפעם, אם מינצברג לא יסכים להפקיד ערבויות בנאמנות, העסקה לא תתקדם. עם איך שהדברים מתנהלים לאחרונה, גם אם הסאגה הזו תיפתר בתוך מספר ימים, נשמע בקרוב על מכשול נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully