וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבלי לדגו, קאסה להפועל ירושלים? העתיד של צעירי מכבי חיפה

8.8.2024 / 9:30

שחקן הכנף צפוי לעבור בהשאלה ולצד ההצעות מליגת העל, מחוזר גם ע"י הפועל תל אביב. במקביל, השיחות עם גנואה במבוי סתום והקשר עשוי לחזור לקבוצת נעוריו בהשאלה. ומתי הזרים יחזרו ארצה?

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

חמזה שיבלי צפוי לצאת להשאלה נוספת בעונה הקרובה. קשר מכבי חיפה צפוי להחליט בקרוב איזו הצעה הוא מתכוון לממש, כאשר שלוש קבוצות נראות בשלב זה כמועמדות רציניות לקלוט אותו עד לתום העונה.

מסאי דגו אומנם הוציא את שיבלי להשאלה בחצי השני של העונה שעברה כשאימן את חיפה, אך הוא רוצה אותו מאוד בהפועל תל אביב, ומנסה לחדש את שיתוף הפעולה שנוצר עוד כשאימן אותו בקבוצת הנוער של הירוקים.

גם בני סכנין מעוניינת בשיבלי והבהירה לו שיקבל תפקיד מרכזי. במקביל, חיים סילבס רוצה את השחקן בהפועל חדרה. בחיפה כאמור לא יתנגדו להשאיל את שיבלי, שיצטרך להחליט בקרוב מהי ההצעה הטובה ביותר מבחינתו.

ליאור קאסה, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור לבירה? קאסה/מאור אלקסלסי

מלבד שיבלי, גם ליאור קאסה צפוי לצאת להשאלה. בחיפה היו שמחים שההצעה מגנואה תתממש, אך בשלב זה עדיין אין סיכום וייתכן שהשחקן יושאל בחזרה להפועל ירושלים, קבוצת נעוריו.

במקביל הירוקים ממשיכים לחפש שני זרים, האחד שחקן כנף והשני קשר האחורי. במועדון אישרו כזכור לדניאל סונדגרן, פייר קורנו ולורנצו שימיץ', להאריך את חופשותיהם בכמה ימים. השלושה התבקשו לחזור לישראל ביום שלישי ולחבור לאימוני הקבוצה לקראת חצי גמר גביע הטוטו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully