וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים נושמים לרווחה: סורו ייעדר רק 3-4 שבועות

7.8.2024 / 14:56

הקשר שנפצע בדרבי בגביע הטוטו, סובל ממתיחה ברצועה הצידית ולא ייעדר תקופה ממושכת. שועה זכה למחמאות מהצוות המקצועי

תקציר גביע הטוטו: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

אחרי הופעה מרשימה בדרבי הכי חד צדדי מאז הפועל ירושלים עלתה לליגת העל, בבית"ר התקשו ליהנות מהניצחון אמש (0:2) כאשר עם סיומו כולם כבר היו עם הראש בבדיקת ה-MRI של איסמעילה סורו ותוצאותיה. החשש הראשוני קצת התפוגג אתמול בשל העובדה שהשחקן לא סבל מכאבים והברך לא התנפחה ואחרי שהבדיקה פוענחה במועדון אכן נשמו לרווחה: סורו סובל ממתיחה ברצועה הצידית וייעדר כ-3-4 שבועות בלבד.

אתמול הפציעה של סורו עוד יצרה באיצטדיון אווירה שהזכירה את הפציעה של מיכאל אוחנה לפני חמש שנים. אוחנה הגיע כרכש היקר ביותר של בית"ר ירושלים באותו הקיץ וגמר את העונה כבר במשחקי גביע הטוטו. העידכונים תוך כדי, הפושים מהאתרים והאבחנה שישנה פגיעה ברצועות יצרה בטדי שקט מתוח עד הדקה ה-60 פלוס מינוס שהזכירו מאוד את אותו האירוע.

בלי קשר לסורו, במועדון רוצים שחקן ישראלי לקישור האחורי, כשהעדיפות היא לנדב נידם. ירין לוי זכה למחמאות על ההשתלבות שלו בתפקיד במקומו של סורו והוא עשוי לפתוח בעמדה גם נגד מכבי נתניה בשבת.

ירדן שועה חוגג עם פטריק טוומאסי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
זה מתחיל להתחבר. שועה/ברני ארדוב

ירדן שועה תופקד אתמול כחלוץ ונתן אולי את ההופעה הכי בוגרת שלו כשחקן כדורגל. נשמע לכל הוראות הצוות, קיבל את הכדורים עם הגב, פינה מהר לכנפיים, ניצל את המאצ'-אפ שהיה להתקפה מול 3 הבלמים של הפועל ירושלים והיה הברומטר של החלק הקדמי. ברגע שגם פטריק טוואמסי נכנס לעניינים וטימוטי מוזי לא מפסיק לרוץ ועושה תנועה לעומק (השערים יבואו), להפועל ירושלים כמעט ולא היו תשובות.

מעל 12 אלף אוהדי בית"ר בגביע הטוטו, המרצ'נדייז מחוסל, הקהל מתחבר למה שהוא רואה והפוטנציאל גדול מאוד. יחד עם זאת, המשחק מול אשדוד לא יעזוב את ברק יצחקי תקופה ארוכה. הוא אמר לשחקנים השבוע את מה שהוא חושב ומבין שמנטאלית יצטרך להיות כל הזמן עם יד על הדופק כדי למנוע ירידות ולראות יציבות של משחק אחרי משחק. בשבת בנתניה הוא יוכל לבחון את זה. אלמוג כהן? הכי חשוב לו בסיום היה שלא יתלהבו יותר מדי, צניעות ולהתעסק במשחק הבא בנתניה. הוא המשיך מטדי לכותל, לא מדאגה לפציעה של סורו, פשוט רצה להתייחד עם בורא עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully