וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון קנטור: "מבאס ששחקני כדורגל מרוויחים פי 3 ממני או יותר"

7.8.2024 / 7:06

המדליסטית האולימפית מודה: "הייתי שמחה להיות יותר מתוגמלת ושיכירו בי יותר. המדליה הזו שווה הרבה לא רק בגלל ההישג"

האלוף האולימפי תום ראובני בריאיון/יניב טוכמן, שליחנו לפריז

שרון קנטור נחתה אמש (שלישי) לחגיגה גדולה בקבלת הפנים לכבודה, אחרי שחזרה מאולימפיאדת פריז. גולשת הרוח זכתה במדליית כסף אולימפית ביום שבת האחרון ואתמול אמרה בשדה התעופה: "אולי אפשר להגדיר את זה כ'אירוע משנה חיים' כי יש יותר היכרות עם הענף, זה יכול לעזור לגייס תקציבים ולגרום ליותר חשיפה. אני חושבת שהמדליה הזו שווה הרבה לא רק מבחינת ההישג, אלא באיך שהיא יכולה לפתח את הענף. אני מקווה שזה יקרה".

על ההבדלים הכספיים בין הכדורגל לענפים האולימפיים, אמרה הגולשת בת ה-21: "מבאס שיש שחקני כדורגל שהם פחות בינלאומיים ומשחקים רק בישראל, ומרוויחים כפול שלוש ממני או יותר. אני מקווה שיכירו בספורטאים האולימפיים ובענפים יותר קטנים. הספורט הישראלי יכול להתפתח, יש ספורטאים מוצלחים שפורשים בגלל שהם לא יכולים יותר לממן את עצמם. הבאתי גאווה וכבוד למדינה, עבדתי קשה, יש לי דרך ששותפים אליה הרבה אנשים. הייתי שמחה להיות יותר מתוגמלת ושיכירו בי יותר".

גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג. ראובן קסטרו
קנטור בשדה התעופה/ראובן קסטרו

על המתחרות הישראליות שנשארו בבית אמרה קנטור: "קיבלתי הרבה הודעות, אני חושבת שהן שמחות בשבילי. אני מייצגת את הנבחרת וכיף לקבל מהן תמיכה. זה מאוד מחמם לי את הלב, כל אחת מאיתנו מושכת את הקבוצה הזו קדימה. אני מחכה לחזור להתחרות איתן".

על האווירה: "היו הרבה דגלי ישראל בחוף במארסיי וזה היה עוצמתי. כל החוף עודד אותי, זה ריגש אותי לצאת ככה למים - לדעת שיש מי שתומך ומסתכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully