וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנטור נחתה בארץ: "יכולתי לזכות בזהב. יש לאן לשאוף"

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 20:23

מדליסטית הכסף מפריז זכתה לקבלת פנים חמה בנתב"ג: "עדיין לא מעכלת, העמסתי על שחר צוברי הרבה". המאמן עקץ את ווילסון: "נכשלת פעם אחר פעם במאני טיים"

שרון קנטור אחרי הזכייה במדליית כסף אולימפית, פריז 2024/הוועד האולימפי בישראל

מדליסטית ישראלית נוספת נחתה הערב (שלישי) בארץ, והפעם מדובר בשרון קנטור. גולשת הרוח המופלאה חגגה ביום שבת מדליית כסף מופלאה, שהעניקה לה מלבד תהילת העולם גם מענק כספי של 700 אלף שקל, ולאחר קבלת פנים חמה שסיפקו בני משפחה, חברים וילדים ממועדון השייט מכמורת, ערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמנה - מדליסט העבר שחר צוברי.

"אני לא מעכלת את זה עדיין", אמרה קנטור. "כל החצי שנה אחרונה, מאז שנבחרתי לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים, זה היה מסע ארוך ומאוד מעניין מבחינתי, מאוד מאתגר. שחר ואני עבדנו צמוד יחד. אני כל כך שמחה שזה נגמר ויש לי זמן לנשום ולעכל את כל מה שעברתי בשלוש השנים האחרונות. התחרות היתה קשה וארוכה. אני רוצה להגיד תודה רבה לשחר צוברי, קודם כל, שהקשיב לי והיה איתי בכל רגע - גם בחלקים היותר טובים וגם בפחות".

גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג. ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג/ראובן קסטרו

לאחר שיוט המדליות ביקרה מדליסטית הארד אמה ווילסון את השיטה שהשתנתה, ועל כך אמרה קנטור: "זאת השיטה. אנשים אומרים שזה לא פייר וכן פייר, אבל כולם מתחרים באותה שיטה. אם זה המשחק אז אשחק את המשחק. יש כאלה שיכולים לנצח בפער את כל המוקדמות ולהפסיד את זה, ויש כאלה שיכולים לנצח בפער את המוקדמות ולנצח בפער את כל התחרות. זה מאוד מנטלי, צריך לדעת איך לקחת את זה ולייצור מזה משהו טוב.

"ברור שאני מנסה שלא לתת ללחץ להיכנס אלי, אבל זה נמצא שם. אליפות העולם היתה הפריצה שלי, אלה אתגרים שאני צריכה לדעת איך להתמודד איתם. הרגשתי שהגעתי לאולימפיאדה בידיעה שאני הולכת לגלוש איך שאני יודעת, לא רלוונטי לי מה חושבים עלי ומה רוצים ממני. בגלל שבאתי יחסית קלילה ולא לחוצה, הצלחתי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי".

קנטור הוסיפה ואמרה: "זה היה שבוע מאוד מאתגר, נפשית, מנטלית, פיזית, גם על שחר - העמסתי עליו הרבה. אני רוצה להודות לוועד האולימפי ולאיגוד השיט ולמועדון השיט מכמורת ולספונסרים שלי. אין לי מילים. באיזשהו שלב הבנתי שזה אני עם עצמי - לא רלוונטי מה הציפיה מסביב. אני כל כך שמחה שהצלחתי לעשות את זה. יכולתי לסיים גם ראשונה, אבל לכל ספורטאי יש את המחשבה הזאת. עכשיו יש לאן לשאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג עם הוריה. ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג עם הוריה/ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג. ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג/ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג עם שחר צוברי. ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג עם שחר צוברי/ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג. ראובן קסטרו
גולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג/ראובן קסטרו
קבלת הפנים לגולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג. ראובן קסטרו
קבלת הפנים לגולשת הרוח שרון קנטור בנתב"ג/ראובן קסטרו

המאמן שחר צוברי אמר: "מאז שנבחרתי לאמן את נבחרת הנשים, חשבתי מה אגיד ברגע הזה. כל מדליה, כל שיוט גמר, הדבר היחיד שעבר לי בראש זה להגיד תודה. תודה למשרד הספורט, הוועד האולימפי, גילי לוסטיג ויעל ארד - הדלת שלהם תמיד היתה פתוחה. תמיד ידעתי שאני יכול לגשת ולהתייעץ איתם. קיבלתי נבחרת מפורקת, נשים מאוד חזקות וצעירות שמסוגלות ויודעות מה הן רוצות. תודה לאיגוד השיט שנתנו לי את ההזדמנות. היה חשוב לי שתהיה אווירת עבודה, בלי אגו, עם הרבה שיתוף - וכך היה".

על המדליסטית האולימפית אמר צוברי: "שרון הרגישה את הלחץ, היא השאירה בבית אלופות עולם וסגניות אלופות עולם ואם היא לא תספק את הסחורה יהיה לה קשה. יהיה קמפיין מאוד מעניין לקראת לוס אנג'לס. העבודה הקשה מתחילה מבחינתה, כי מפה להפוך את המדליה הזו למדליית זהב יהיה הרבה יותר קשה. יהיה עליה הרבה יותר לחץ. התרגלו שהיא מנצחת בכל תחרות, אז עכשיו העבודה הקשה מתחילה. תהני מהרגע הזה".

צוברי אמר על הטענות של ווילסון: "אמה לא מצליחה להתמודד במאני טיים, והיא פעם אחרי פעם מפסידה בגמר. זה לא על יכולות. ראינו אותה בכל התחרויות מובילה בדומיננטיות מטורפת ונכשלת פעם אחר פעם בגמרים. שתעשה בדק בית. זו שיטה מאוד אכזרית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully