וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתערות: אוהדי בית"ר שברו שיא כל הזמנים במועדון

6.8.2024 / 16:41

כל חולצות ה-ה-Pre-Match שהוצעו למכירה אזלו במהירות מהחנות הרשמית: "מודים על התמיכה האדירה". יונה צפוי לחזור להרכב בדרבי בגביע הטוטו (20:00, ספורט4)

תקציר גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

אחרי ה"סטירה" שחטפה במשחק גביע הטוטו באשדוד (4:3) ובעיקר היכולת הרעה, בית"ר ירושלים פוגשת הערב את הפועל ירושלים לדרבי העירוני (20:00, ספורט4). אמנם זה רק גביע הטוטו, אך כשהשתיים נפגשות היוקרה תמיד על הפרק.

אם לא היה מדובר בדרבי, ברק יצחקי היה מבצע יותר שינויים בהרכב ומחלק עומסים, אבל הרצון להתחיל להריץ הרכב יחד עם החובה לראות קבוצה מחוייבת יותר מזאת ששיחקה באשדוד, הם הסיבה שהקבוצה תעלה בהרכב החזק ביותר.

סילבה קאני, בית"ר ירושלים. דני מרון
צפוי לערוך בכורה בבית"ר בדרבי. קאני/דני מרון

עדי יונה צפוי לחזור להרכב והרצון הוא שמיירון ג'ורג' וז'אן מרסלן לא ישחקו יותר מ-65 דקות. סילבה קאני אמור לקבל דקות ראשונות לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע.

12 אלף אוהדי בית"ר צפויים להגיע הערב לטדי, כהמשך ישיר לטירוף של הקיץ וההתנפלות על מנויים וכרטיסים. כל המנויים ליציע המזרחי אזלו ובסך הכל בית"ר תשלים בימים הקרובים מכירת כ-9,000 מנויים. היום הודיעה הקבוצה כי כל חולצות ה-Pre-Match שהוצעו למכירה הבוקר אזלו במהירות מהחנות הרשמית, הודות להתעניינות המרשימה מצד האוהדים הנאמנים שלנו: "מדובר בשבירת שיא כל הזמנים ברכישת חולצות חימום וחולצות משחק בכלל. אנו מודים לכם על האמון והתמיכה האדירה. בקרוב נפתח מכירה מוקדמת נוספת כדי שכל האוהדים יוכלו לרכוש את החולצות האהובות עליהם. תודה על התמיכה הבלתי פוסקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully