וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לין שוב יושאל להפועל חיפה, אוהדיה יחרימו את המשחק נגד טבריה

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 9:43

הקשר אמור לחזור לסגל של רוני לוי אחרי שנודע כי הוא לא בתוכניות של מכבי תל אביב, המו"מ עם בלם נבחרת קניה נמשך. וגם: המחיר המופקע למשחק בנוף הגליל

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

השאלתו של בר לין ממכבי תל אביב להפועל חיפה על סף סיכום. כידוע, במועדון המתינו לקשר שיצא עם האלופה למחנה האימונים בפולין וכעת כאשר הבינו שהשחקן לא בתוכניות של ז'ארקו לאזטיץ', פנו לצהובים בבקשה לשאול אותו לעונה נוספת כשההערכה היא שהמהלך יושלם בימים הקרובים.

לין מוערך מאוד על ידי המאמן רוני לוי וכעת צפוי לחזור לסגל שלו. בנוסף בחיפה רוצים מאוד לצרף בלם זר, כשהמועמד המוביל בשלב זה הוא ג'ונסטון אומורווה, בלם נבחרת קניה אשר שיחק בעונה החולפת באסטרלה מהליגה הפורטוגלית הבכירה.

בהפועל חיפה מקווים שיואב כץ יזדרז לסגור את שתי העסקאות. "יש לנו סגל קצר מאוד", קבע גורם בקבוצה, "אין ספק שצריך לצרף עוד שלושה או ארבעה שחקנים לפחות". במקביל גם אביתר ברק נבחן בקבוצה ובצוות המקצועי צריכים לקבל החלטה לגביו.

בר לין שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
יושאל שוב להפועל חיפה. בר לין/מאור אלקסלסי

בתוך כך, לקראת משחק גביע הטוטו נגד עירוני טבריה מחר (רביעי, 20:00), במועדון זועמים על מחירי הכרטיסים שנמכרים ב-70 שקל לפני עמלה, משמע 82 שקל למי שרוכש כרטיס מראש.

מנכ"ל המועדון איתי רק שוחח הבוקר עם הבעלים של עירוני טבריה וביקש להוריד את מחירי הכרטיסים, אך נענה בשלילה. רק הדגיש שמדובר במחיר לא סביר למשחק גביע הטוטו וציין כי הפועל חיפה גובה 50 שקלים למשחקיה הביתיים גביע הטוטו (כניסה חופשית לבעלי מנוי). אוהדי הקבוצה זועמים על המחיר המופקע ומתכוונים להחרים את המשחק בנוף הגליל, שם תארח טבריה את משחקיה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully