וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט: "מודה לפיטר, ענבר ורז שהורידו ממני לחץ"

5.8.2024 / 20:00

המדליסט האולימפי הטרי נחת בישראל ושיתף: "הייתי בטוח ב-70 אחוז שלא אעלה לגמר". על הביצוע בגמר: "היתה לי התלבטות לגבי הפיליפיני שזכה, אבל לא אגיד שהשופטים טועים כי אני ישראלי"

אחרי שזכה במדליה אולימפית שנייה ברציפות בהתעמלות, נחת היום (שני) המתעמל ארטיום דולגופיאט בנמל התעופה בן גוריון. כזכור, דולגופיאט, שהגיע לפריז כאלוף האולימפי, לא הצליח אומנם לשמור על תוארו אבל זכה במדליית הכסף והפך לספורטאי הישראלי היחיד עם מדליות מזהב ומכסף. היום נערכה לו קבלת פנים חגיגית ולאחר מכן הוא ערך מסע"ת מאולתרת שבה הוא התייחס למה שעבר עליו בטורניר האולימפי.

ארטיום דולגופיאט מדליסט כסף, פריז 2024. דני מרון
הגיע לישראל כגיבור אולימפי. דולגופיאט/דני מרון

ארטיום אמר במסע"ת לאחר הנחיתה: "זה מחמם את הלב לראות הרבה אנשים וילדים שבאו לראות אותי. אני מראה להם שזה אפשרי ושצריך לעבוד קשה ולהאמין. ההורים שלי השקיעו בי מגיל 0 וגם היום משקיעים כמה שהם יכולים. תודה למאמנים שלי שגידלו אותי מהרגע שעליתי לארץ. תודה לארוסתי".

"היתה לי תקופה קשה לאחרונה. במוקדמות עשיתי תרגיל לא כל כך טוב, הייתי בטוח ב-70% שלא אעלה לגמר. החברים והמשפחה האמינו בי ואמרו לי שאהיה בגמר. עבדתי הרבה בשבוע הזה, ואיכשהו לא הלך לי. אני מודה לכל הצוות בהכנה שסייע לי כשהייתי פצוע כדי שאבוא הכי טוב שאני יכול".

על המדליה: "קיבלתי את הציון שהגיע לי. היתה התלבטות לגבי הפיליפיני שזכה בזהב. כל אחד יכול לטעות. בהילוך איטי רואים שם טעות, אבל כולנו בני אדם. לא אגיד שהשופטים טועים, כי קשה לראות את זה. אני בטוח שזה לא בגלל שאני ישראלי".

על האבטחה סביב המשלחת: "רוצה להודות למי שאיבטחו אותנו. זה לא היה מובן מאליו להרגיש ככה. נסענו לאימונים והרגשנו בטוב ובטוחים".

קבלת פנים לארטיום דולגופיאט בשדה התעופה בישראל. דני מרון
חגג עם הילדים של מכבי תל אביב. דולגופיאט/דני מרון
קבלת פנים לארטיום דולגופיאט בשדה התעופה בישראל. דני מרון
קבלת פנים לארטיום דולגופיאט בשדה התעופה בישראל/דני מרון

על שאר המדליות של המשלחת: "אמרו לי רק אחרי התחרות שהיו עוד שתי מדליות. הרגשתי לחץ כשעוד לא היו מדליות לישראל. ידעתי לפני שיצאתי לפריז שכולם בנו עליי, אז אני מודה לפיטר, ענבר ורז שנתנו לי קצת לנשום. מאוד שמחתי לשמוע על המדליות של שרון ותום, אני מקווה שנביא עוד".

היעד הבא: "להתחתן עם בת הזוג שלי. הדבר הבא זה לטפל בפציעה ברגל, קודם כל לטפל בבריאות ואז אראה איך אני ארגיש".

"לא ידענו אם נעלה לגמר, בשביל עליה לגמר זה היה ציון די נמוך. בסופו של דבר אני יודע למי יש יותר סיכוי לעלות לגמר ולמי לא, אז היינו במתח עד הרגע האחרון. אני חושב שהתחזקתי מנטלית. אני מקווה שסייעתי קצת למורל עם המדליה. מתפלל שכל החטופים יחזרו ושיהיה שקט בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully