וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל "רגליים קרות"? העברת הפועל תל אביב לספרא תקועה שוב

5.8.2024 / 15:17

לאחר שנפתרו כל המחלוקות, הרוכש המיועד דרש מתושב להשתמש במיליון דולר שהוא אמור להפקיד למטרת תשלום חובות - וסורב. האם הוא מחפש לברוח? עורכי הדין של השניים מחפשים פתרון

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

עסקת הרכישה של הפועל תל אביב על ידי אדמונד ספרא כבר מתישה את האוהדים האדומים, כאשר בכל פעם מחדש מתגלה מכשול אשר בעקבותיו מאיים ספרא שאם לא ייפתר, העסקה תיפול. לפני כחודש וחצי נחתם הסכם בין דייויד מינצברג למאיר תושב, במסגרתו כל אחד מהשניים יפקיד מיליון דולר בנאמנות לצורך בוררות ביניהם על חובות עבר, בוררות שתקבל תוקף רק במקרה שספרא רוכש את הקבוצה.

הבוררות עוד לא החלה, אבל איכשהו דייויד מינצברג וספרא דורשים כי כבר עתה, מבלי שהוכרעה, הם יוכלו להשתמש במיליון הדולרים שאמור להפקיד תושב לצורך תשלום חובות אפשריים, כאלה הקשורים לבית הדין לבוררות בספורט (CAS) או למס הכנסה.

תושב כמובן מסרב, טוען כי הדרישה מופרכת ולא מתכוון לסטות מההסכם עליו חתם. מנגד, לא ברור אם ספרא באמת מתעקש על התנאי, או סתם "קיבל רגליים קרות", אך החתימה על העסקה שוב תקועה.

עורכי הדין של תושב עובדים כעת ישירות מול נציגיו המשפטיים של ספרא כדי להתגבר על המכשול, בתקווה שייפתר ולאחר מכן ספרא יחתום על רכישת הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully