וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער גאורגי ירמאקוב חתם במכבי חיפה וצפוי להיות מושאל

5.8.2024 / 14:58

האוקראיני שייצג את מדינתו בטורניר האולימפי מצטרף לירוקים, שרואים בו השקעה לעתיד ועשויים להשאירו באולכסנדריה שממנה הגיע

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

שוער הנבחרת האולימפית של אוקראינה, גאורגי ירמאקוב, חתם היום (שני) במכבי חיפה כאשר אחת האופציות שעל הפרק היא לרכוש אותו ולהשאילו בעונה הקרובה לקבוצה אחרת כדי שיצבור ניסיון. בחיפה, כידוע, סימנו את שריף כיוף כשוער הראשון ולכן חושבים על ירמאקוב כהשקעה עתידית. כעת יצטרכו במועדון להחליט מי ישמש כגיבוי לכיוף - האוקראיני או תומאס סולטאני - כשאחד מהם יושאל במטרה שיקבל דקות משחק.

בשלב זה, אגב, ירמאקוב רשום כזר החמישי של הקבוצה מהכרמל, אולם בכל מקרה עתידו יוכרע בהתאם לאחת האופציות - השאלה או רישום שלו במכבי חיפה כישראלי על סמך יהדותו. אם יעביר האוקראיני את העונה הקרובה בקבוצה אחרת, זה ככל הנראה יהיה באולכסנדריה, הקבוצה ממנה הגיע.

במכבי חיפה רואים את האוקראיני בן ה-22 כהבטחה משמעותית לעתיד. עם זאת, הרצון הוא לא לרשום אותו בקבוצה העונה אלא להשאיל אותו ולבחון הצטרפות שלו בהמשך.

ירמאקוב מגיע מאולכסנדריה מהליגה האוקראינית, כאמור. הוא שימש בעיקר כשוער המחליף שלה, אבל במהלך העונה החולפת רשם שמונה הופעות בליגה. בחצי השנה האחרונה הוא רשם ארבע הופעות בנבחרת האולימפית של אוקראינה במשחקי ידידות ובטורניר האולימפי עצמו ישב על הספסל בשלושת המשחקים בבית המוקדם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully