וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד גאריטה נחת לקראת חתימה בבאר שבע. שושנאצ'ב יעזוב?

5.8.2024 / 12:30

החלוץ הקמרוני (29) סיכם את תנאיו ואמור להצטרף בהעברה חופשית. בקבוצה נוטים להיפרד מהקזחי על רקע עומס בחוליה הקדמית

תקציר: צ'רנו מורה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

ארנולד גאריטה סיכם בהפועל באר שבע וצפוי לחתום בקרוב. החלוץ הקמרוני בן ה-29 עורך בדיקות רפואיות לאחר שנחת בישראל ואם לא יקרה משהו דרמטי, הוא יחתום בקבוצה ויהפוך לזר החדש של רן קוז'וך.

גאריטה מצא עצמו ללא חוזה אחרי שסיים את דרכו בקבוצתו הסעודית, ומגיע לבאר שבע בהעברה חופשית.

בבאר שבע יצטרכו לקבל כעת החלטה בנוגע לחלוצים אחרים בסגל. לפי גורמים במערכת, הנטייה היא לנסות להגיע לסיכום על שחרורו של ארתור שושנאצ'ב על מנת לפנות מקום לזר נוסף בעמדה אחרת. החלוץ הקזחי דווקא מוערך בבאר שבע, אך בקבוצה יש כאלה שסבורים שאין מקום לשני חלוצים זרים, מיוחד כשאלון תורג'מן זוכה לקרדיט בהרכב עד כה.

גאריטה אמנם נולד בקמרון, אבל הגיע לצרפת עם משפחתו בגיל צעיר ובה גם התחיל את הקריירה. הוא שיחק בשאטורו ובגיל 21 עבר לבריסטול סיטי האנגלית. בתום תקופה קצרה הושאל לפלימות' ארגייל ואחרי שלא הצליח להותיר חותם, עבר ב-2018 לשרלרואה ללא תמורה. הוא השתייך לקבוצה הבלגית עד 2021, אבל לא שיחק במדיה ובילה בהשאלות.

מסע הנדודים של גאריטה נמשך בדנקרק ובלולון הצרפתיות וב-2021 הוא חתם בבורג אן ברס מהליגה השלישית. משם המשיך לארג'ש הרומנית ואחרי שכבש במדיה 14 שערים בכל המסגרות בעונת 2022/23, עבר לאל פאיסלי הסעודית. הוא כבש 12 שערים בליגה השנייה בערב הסעודית ובתום העונה הפך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully