וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יכול להיות מרתק מזה: הגמר שהכתיר את האיש המהיר בעולם

אלכס אברבוך

6.8.2024 / 7:20

חמש אלפיות השנייה - זה היה הפער בין מדליית הכסף למדליית הזהב באחת מתחרויות גמר 100 המטרים המותחות והמרתקות של המשחקים האולימפיים

האלוף האולימפי תום ראובני בריאיון/יניב טוכמן, שליחנו לפריז

גמר ריצת ה-100 מטר בפריז 2024 היה הכי צמוד שיש. בתחילת התחרות הרושם היה שקישיין תומפסון מג'מייקה מוביל ויזכה במדליית הזהב, אלא שלקראת סיום המרוץ נואה ליילס מארצות-הברית צמצם באופן ניכר את הפער. מרבית מהצופים היו בטוחים שהניצחון יוענק לתומפסון, אלא שההכרזה על הזוכה בתחרות הפתיעה רבים בהם, אפילו את נואה ליילס עצמו, שהוכרז כמנצח התחרות בתוצאה של 9.79.784 שניות.

בגמר התחרות הזאת ארצות הברית חוזרת הביתה עם שתי מדליות זהב לנואה ליילס ומדליית ארד לפרד קרלי שהשיג תוצאה של 9.81 שניות . אין ספק שזוהי אחת התחרויות המרתקות והצמודות שסיפקו לנו המשחקים האולימפיים. תחרות האתלטיקה של ריצת מאה מטר היא אחת התחרויות היוקרתיות והמעניינות ביותר במשחקים האולימפיים, שהניצחון בה נקבע לפי עשיריות השנייה.

נואה ליילס קישיין תומפסון 100 מטר. רויטרס
נואה ליילס קישיין תומפסון 100 מטר/רויטרס

לניצחון ולקביעת הישגים בתחרות בענף זה יש משמעות נוספת, והשיאנים בתחרויות מוגדרים כאנשים המהירים בעולם. שנים של הכנות ותחרויות מתנקזות בסופו של דבר לתחרות של ריצת ספרינט, כאשר מעבר לכל ההכנות והאימונים המפרכים הניצחון תלוי גם במזל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אלכס אברבוך הוא אלוף אירופה בקפיצה למוט לשעבר ומרצה במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully