וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערות הציגו שלטים למען החטופים, משטרת פורטוגל הסירה אותם

4.8.2024 / 13:16

ישראל היפה: בזכות יוזמה של מאיה שרביט (18), נבחרת הכדורסל הביאה איתה לאליפות אירופה שלטים, דגלים וחולצות למען שחרור השבויים והנצחת הנופלים. השוטרים המקומיים דרשו מהמשפחות להסתיר ולהצניע את הציוד

זום תום ראובני אחרי הזכייה במדליית הזהב בפריז 2024/הוועד האולימפי בישראל

נבחרת הנערות פתחה אתמול (שבת) את אליפות אירופה בהפסד לפינלנד, אבל את הערכים שהציגה אי אפשר לנצח. השחקניות בכחול-לבן הגיעו למטוסיניוס שבפורטוגל עמוסות בדגלי ישראל, כרזות חטופים וצילומי נופלים ונרצחים מהמלחמה, כדי להביע את הזדהותן עם המשפחות השכולות ולהעלות על סדר היום את המאבק לשחרור האזרחים והחיילים שמוחזקים כבר 303 ימים בידי המפלצות בעזה.

המשפחות באו לאולם לפני המשחק ופרסו את התמונות והדגלים על המושבים, אבל בתוך דקות ספורות עלו ליציע שוטרים פורטוגלים ודרשו מהן להסיר את צילומי החטופים.

שוטרים פורטוגלים דורשים להסיר כרזות חטופים. באדיבות המשפחה
שוטרים פורטוגלים דורשים להסיר את המיצג למען החטופים, אתמול/באדיבות המשפחה
דגלי ישראל במשחק הנערות בפורטוגל. באדיבות המשפחה
לא שוכחות מה חשוב. דגלי ישראל באולם במטוסיניוס/באדיבות המשפחה

הכל החל באמצע השבוע שעבר. "היי לכולם, קוראים לי מאיה שרביט ואני חלק מנבחרת ישראל לנערות בכדורסל, ואצא עם הנבחרת לאליפות אירופה בפורטוגל...", הציגה עצמה כדורסלנית מכבי בנות אשדוד. "אם למישהו יש חולצות, מדבקות ובעיקר דגלים של חטופים, לוחמים וכל מי שנפל במלחמה וירצה שנקח אותם איתנו - אנחנו נשמח. המטרה היא לתלות אותם בקהל שיהיו איתנו".

"ההיענות", מעידה שרביט, "הייתה מטורפת. גם מי שלא היה לו מה לתת - פירסם ושיתף, ובמהירות הגיע הציוץ למטה משפחות החטופים והנעדרים שנרתמו והביאו לנו דגלים, שלטים, מדבקות וסיכות. שי אלבג, אחותה של לירי אלבג החטופה שבמקרה היא גם חברה של חברה שלי עזרה, והביאה לנו דברים משלה".

שחקנית נבחרת הנערות מאיה שרביט. FIBA, אתר רשמי
"ההיענות הייתה מטורפת". מאיה שרביט במשחק אתמול מול פינלנד/אתר רשמי, FIBA

שרביט, שחגגה לפני חודש וחצי את יום הולדתה ה-18, נבחרה לאחרונה לשחקנית ההגנה של העונה בליגה לנערות - במקביל לשנת הבכורה שלה בליגת העל לנשים עם אליצור חולון. במשחק הנבחרת מול הפיניות היא שותפה לשלוש דקות בלבד, אבל את שלה עשתה מחוץ למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully