וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן אזולאי יערוך אימון בכורה, פיינגולד וגולדברג חוזרים

4.8.2024 / 10:57

הרכש של מכבי חיפה יפגוש את ברק בכר וחבריו החדשים, גם המגן והבלם ישובו לפעילות אחרי שהיו עד כה עם הנבחרת האולימפית בפריז. סק נשאר בארץ

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

איתן אזולאי צפוי לערוך היום (ראשון) את אימון הבכורה שלו במכבי חיפה, זאת לאחר שחזר ממשחקי הנבחרת הצעירה במשחקים האולימפיים. אזולאי, עליו בונים מאוד בחיפה, יפגוש את חבריו החדשים ויתאמן לראשונה תחת ברק בכר.

ביחד עם אזולאי גם שון גולדברג ועילי פיינגולד יחברו לאימוני הקבוצה לאחר שסיימו את המשימה של הנבחרת האולימפית. גולדברג ועבדולאי סק צפויים עם פתיחת העונה לתפוס את המקום במרכז ההגנה, אחרי שבמשחקים מול סבאח היו אלה לורנצו שימיץ' ואלכסנדר סירוטה שעלו יחד כצמד הבלמים.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה בחימום. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
נמצא בארץ ומתאמן כרגיל. עבדולאי סק/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

יש לציין שדניאל סונדגרן, פייר קורנו ופרנזי פיירו לא נמצאים בארץ בימים אלו, אלא נמצאים בחופשות אישיות ולפי התוכנית צפויים לחזור לארץ במהלך השבוע, כל עוד המצב הביטחוני יאפשר זאת. בניגוד אליהם, סק נמצא בארץ וממשיך באימונים עם הקבוצה.

במכבי חיפה יפעלו כעת לקיום משחקי אימון עד פתיחת הליגה, שכן במועדון לא רוצים שהשחקנים לא יהיו בעצימות בעקבות ההדחה מאירופה שמשמעותה שפרט לחצי גמר גביע הטוטו, המשחק הבא יהיה מחזור הפתיחה בליגת העל. במקביל, במועדון יפעלו לדילול הסגל כאשר כחמישה שחקנים יעזבו או יושאלו והמטרה היא לצרף עוד שני זרים חדשים לקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully