וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוזרת לפרופורציות הראויות: "חטפנו סטירה"

4.8.2024 / 7:15

הרביעייה באשדוד חשפה לא מעט בעיות מקצועיות ומנטליות איתן יצטרכו להתמודד בבירה: "יש הרבה עבודה". נידם או קלטינס יצטרפו?

תקציר גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

בית"ר ירושלים סיימה את המשחק אמש (שבת) באשדוד (4:3) כשכולם חוזרים לפרופורציות ואומרים: "קיבלנו סטירה", "טוב שזה בא עכשיו", "אנשים התבלבלו" ו"יש הרבה עבודה עם הרבה צניעות לפנינו".

לא במקרה ברק יצחקי דיבר על שחצנות בסיום, כבר במחצית אמר המאמן לשחקניו: "פתחנו טוב, מאיפה הגיעה השחצנות הזאת? ככה אי אפשר להצליח". גם הניעור והשינויים בחצי השני לא עזרו.

בבית"ר מבינים כי הבעיה הייתה בעיקר מנטלית, אבל כזאת שהדליקה נורות אדומות. "זה לא ההפסד או הארבעה שערים שספגנו אלא הצורה של הטעויות, קל מדי, ריכוז מינימלי היה מונע זאת. אסור שזה יקרה" אמרו במועדון.

דור מיכה בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
יש לא מעט עבודה עד תחילת העונה. מיכה/לירון מולדובן

עיקר הביקורת הלכה אל שחקני ההגנה, אך כל משחק ההגנה הקבוצתי לא היה טוב. שוב הוכח שכאשר איסמעילה סורו עייף/לא במיטבו מרכז השדה של הקבוצה פרוץ, מה שאולי יגרום לאלמוג כהן וברק יצחקי לכוון לצירוף קשר בעל אופי יותר הגנתי, סטייל דוד קלטינס, אשר בשיחות איתו התגלו פערים. מכבי תל אביב עדיין לא נתנה לבית"ר תשובה בנוגע לנדב נידם.
.
בבית"ר מאמינים כי השחרור הבינלאומי של סילבה קאני מאוסטריה וינה יגיע מחר והוא יוכל לקחת חלק בדרבי הירושלמי. קאני נעדר משני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו בשל בעיות בין אוסטריה וינה להתאחדות האוסטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully