וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא אחד המאמנים הטובים בכדורגל הישראלי"

4.8.2024 / 12:09

יותר מ-70 בני משפחה ואורחים נכחו בחגיגות יום ההולדת ה-80 של שחקן ומאמן העבר משה מאירי. רן בן שמעון: "קיבלתי ממנו את הכלים להצליח". זאב זלצר: "גדלנו יחד, האהבה שלו לכדורגל היא בלתי מובנת"

כשמורן נולד הוא היה במהלך משחק. משה ומורן מאירי. אשר גולדברג,
כשמורן נולד הוא היה במהלך משחק. משה ומורן מאירי/אשר גולדברג

מעל ל-70 בני משפחה ושחקני עבר, בעיקר של מכבי והפועל פתח תקווה, נאספו בגינת ביתו של שחקן העבר של מכבי פתח תקווה דוד יוסף, שיחד עם בני ביתו ובעזרת דורון רבינזון וסימון דוידסון חגגו 80 לשחקן ומאמן העבר משה מאירי.

כרגיל בנסיבות הללו, הפגישות האישיות בין הנאספים היו מרגשות, חיבוקים וסיפורי עבר מצחיקים. מאירי סיפר בהרחבה על ילדותו בשכונה הסמוכה למגרש מכבי פתח תקווה ההיסטורי ברחוב שטמפפר, על המועדון שהיה הבית השני שלו מבוקר עד ערב, מגרש הכדורגל, הכדורסל בית הקולנוע ובריכת מכבי. הוא סיפר כי כשנולד בנו מורן הוא היה במהלך משחק, ורק במחצית הודיעו לו על הולדת התינוק, אח לאלעד. עוד אמר כי דרך הכדורגל למד ערכים ואהבה לספורט, אותם העביר לבני משפחתו.

משה מאירי עם דורון רבינזון, גדי בן דרור ורן בן שמעון. אשר גולדברג,
משה מאירי עם דורון רבינזון, גדי בן דרור ורן בן שמעון/אשר גולדברג

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ: "הייתי שחקן נוער במכבי פתח תקווה וחלמתי לעלות להתאמן עם הבוגרים. כשמוישיק מאירי לא העלה אותי לבוגרים, החלטתי לפרוש מכדורגל".

בן שמעון: "מאירי הוא אחד המאמנים הטובים ביותר בכדורגל הישראלי. אני רואה בין הנוכחים שחקני עבר שהוא עשה מהם כדורגלנים מצליחים. כשעליתי לבוגרים חששתי ממנו כמאמן, אבל קיבלתי ממנו את הכלים להתקדם ולהצליח".

אבשלום מרכוס הוסיף: "מאירי היה מאמן כבר בכיתה ד', הוא אסף ילדים שלא נכנסו ללמוד לכיתה, והעביר להם אימון כדורגל".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אייל בגלייבטר עם ניר לוין: "כשאני משדר כדורגל גרמני אני חושב מה יגיד מאירי". אשר גולדברג,
אייל בגלייבטר עם ניר לוין: "כשאני משדר כדורגל גרמני אני חושב מה יגיד מאירי"/אשר גולדברג

דורון רבינזון: "מוישיק היה מאמן הנוער שלי, הוא כיוון אותי, השקיע בי ולמדתי ממנו, מוישיק המליץ לנחום סטלמך להעלות אותי לבוגרים וכך היה".

ניר לוין: "מוישיק הוא פרשן מוביל ומומחה לליגה הגרמנית, הגדול ביותר. כשאני מפרשן כדורגל גרמני, אני חושב מה יגיד עלי מאירי. אני מגיע שעה לפני השידור בצ'רלטון, מאירי מגיע שעתיים וחצי לפני השידור. הפכנו לחברים טובים ואני מעריץ אותו".

זאביק זלצר, שחקן ומאמן ותיק אחר שחגג לא מכבר את יום הולדתו ה-80: "גדלנו יחד כילדים, אהבתו לכדורגל היא בלתי מובנת, הוא הספיק להיות בתחילת שנות השבעים המאמן שלי".

מנשה נוריאל: "אני חייב את הקריירה שלי למאירי. גויסתי לגולני, הכדורגל היה רק חלום, אבל מאירי התערב, כתב שאני קפטן הנוער של הקבוצה ויש מסע לאירופה. הם נענו לבקשה, שוחררתי ועזבתי גם את לוחמי גולני".

גיורא קפלן: "יושבים כאן היום יחד בחברות שחקני עבר של הפועל ומכבי פתח תקווה. בימי העבר ראינו אחד את השני מעבר למדרכה, כך עשינו שלום אחד לשני. הייתה אמירה בהפועל פתח תקווה: 'בואו נוריד אותם ליגה, ואז נחבק אותם'".

משה מאירי עם אורחיו בחגיגות יום ההולדת ה-80. אשר גולדברג,
משה מאירי עם אורחיו בחגיגות יום ההולדת ה-80/אשר גולדברג

שמעון היבש: "מוישיק מאירי הוא מכביסט אמיתי של מכבי אבשלום פתח תקווה, דמות של מופת עבור עשרות רבות של כדורגלנים.

קובי אז'ובל: "מוישיק הביא אותי מהפועל יהוד, הוא השקיע בי המון בחינוך ולימוד, פעם הוא קרא לי בחיבה ובחיוך מונגולואיד. שאלתי אותו איך הוא יודע, הוא אמר שהוא עובד בקופת חולים. אני אוהב אותו מאוד, האהבה למאירי הטיסה אותי מיוון לאירוע יום ההולדת".

לפני חצות תמה החגיגה המושקעת, כולם נפרדו ממאירי בחיבוק נרגש, איחולי בריאות איתנה ולפגישה דומה נוספת בעוד שנה.

בנוסף למאירי ומשפחתו הרחבה, בין האורחים שנכחו היו יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, מאמן הנבחרת רן בן שמעון, ניר לוין, אלישע לוי, מיכה ושרון צופין, מנשה נוריאל, ניסים ברדה, אילן ז'אן, ירון נדל, משה ביטון, גדי בן דרור, דני ואייל בגלייבטר, אודי פוקס, אייל שמקוביץ, ראובן שאבי, דורון רבינזון, ססי אביצור, אלי מחפוד, אבי בכר, שמעון לדרמן, יצחק מקמל , רפי כהן, דוד ספיבק, גיורא קפלן, אבשלום מרכוס, זאב זלצר , דורון רוזנטל, יחזקאל בן טובים, יהודה ירוחם, איציק ויסוקר, נחי וגדעון מרכוס, יצחק דרוקר, שמעון היבש, בנימין מזרחי, זאב כרמלי, אבי גוזלן שהגיע במיוחד ממקסיקו וקובי אז'ובל שהגיע מיוון.

אלישע לוי, רן בן שמעון, רפי כהן בחגיגות יום ההולדת ה-80 של משה מאירי. אשר גולדברג,
אלישע לוי, רן בן שמעון, רפי כהן בחגיגות יום ההולדת ה-80 של משה מאירי/אשר גולדברג

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully