וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל ארד: "בטוחה ששר הספורט ימצא את התקציבים למענקים לספורטאים"

יו"ר הוועד האולימפי חגגה את ההישגים בפריז, גם מיקי זוהר לוקח קרדיט: "הרוח הישראלית, והתקציבים שהכפלנו, הביאו למדליות". הנשיא הרצוג בירך את הזוכים

יעל ארד, גילי לוסטיג, צופים בטקס חלוקת המדליות של תום ראובני ונגינת התקווה/יניב טוכמן

אחרי סוף השבוע המוצלח בתולדות הספורט הישראלי, שכלל ארבע מדליות נוספות לישראל, יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד והמנכ"ל גילי לוסטיג עמדו בפריז מחוץ לאולם בו ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הכסף, וצפו בלייב איך ההמנון "התקווה" מתנגן במארסיי אחרי הזכייה של תום ראובני בזהב. השניים שרו והתרגשו לצד הישראלים שעמדו מחוץ לאולם.

יעל ארד אמרה על הזכייה: "השר מיקי זוהר אמר שניתן לו סיבות למצוא את התקציבים לזוכי המדליות. אני בטוחה שהוא מאושר ושמח ושהוא ימצא את התקציבים למענקים לספורטאים שהביאו לנו גאווה עצומה. אנחנו רק במחצית הדרך כאן ויש לנו עוד דרך לעשות".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מסר: "הרוח הישראלית המיוחדת בתקופה המורכבת של עמנו, יחד עם תקציב ההכנות האולימפיות שהכפלנו בנוסף להעלאה המשמעותית את המענקים לזוכים, יש לישראל שיא של כל הזמנים עם 6 מדליות אולימפיות!".

תום ראובני. הוועד האולימפי בישראל
הגדיל את התקציב של משרד הספורט. ראובני/הוועד האולימפי בישראל

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם השייטים תום ראובני ושרון קנטור ועם המתעמל ארטיום דולוגופיאט לאחר זכייתם במדליות אולימפיות. הרצוג התקשר אליהם עם צאת השבת. "תום היקר, איזה הישג מדהים! ראיתי את הראיון איתך שאתה מסביר איך חלמת על זה מטוקיו והנה הגשמת את החלום. היית מופלא. ריחפת על פני המים כמו משהו אלוהי", אמר לו הרצוג, "שימחת עם שלם, עם שנמצא במלחמה ועם שמתפלל לחזרת החטופים ודואג להם, והבאת לנו אור גדול". ראובני השיב לנשיא: "זה היה הכי חשוב לי וזה גם מה שחשבתי בשייט, שזה הרבה יותר גדול ממני".

מיד לאחר מכן, שוחח הנשיא עם השייטת שרון קנטור ואמר: "ריחפת על פני המים בצורה מדהימה! איזה יופי. איזה מופלאה - עשית היסטוריה! האישה הראשונה, עם המדליה הראשונה בשייט. הכי מדהימה שיש. כל הכבוד לך ולשחר צוברי הנפלא. התרגשנו מאד שהגעת לדבר הזה ואני רוצה להגיד לך תודה בשם עם שלם שהתרגש מאד". קנטור השיבה לנשיא: "תודה לכם, תודה לעם. זה היה פשוט מופלא ואני כל כך שמחה להיות פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לבסוף, שוחח הנשיא עם המתעמל ארטיום דולוגופיאט ואמר: "אתה פנתר! הסתכלתי עלייך וכל כך התרשמתי. כמו אריה מעופף משהו דמיוני, נחיתות מושלמות! זה היה מדהים אני מצדיע לך ואני חושב שאני מדבר בשם כל הציבור הישראלי שמצדיע לך".

* התרגשות מיוחדת נרשמה בקרב עובדי המרכז הרפואי שיבא כאשר תום ראובני - בנו של ד"ר רונן ראובני, פיזיולוג במכון הריאות בשיבא זכה במדליית הזהב, שהצטרפה להישג נוסף שחגגו בשיבא עם זכייתו של פיטר פלצ'יק, בנה של לריסה גרודברג, לוקחת דמים בשיבא, שזכה אף הוא במדליית ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully