וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה שרף: "הקשר שלי להפועל יהוד היה מיוחד"

2.8.2024 / 16:36

המאמן הלאומי לשעבר נכח במפגש שחקני עבר מהקבוצה שאותה אימן ומקבוצות אחרות: "אהבתי את ההווי סביב המועדון". אברהם לב: "אני מאושר כמו אחרי זכייה בגביע"

מפגש שחקני עבר אצל יצחק בלחסן, 2 באוגוסט 2024/אשר גולדברג

מפגש נוסטלגי מרגש של כמה מאגדות הכדורגל הישראליות נערך היום בצהריים בביתו של כדורגלן העבר של הפועל יהוד איציק בלחסן.

הביקור בבית החל בסיור מודרך של חלקת הסחלבים שמגדל בלחסן. האורחים כללו את מאמן הפועל יהוד לשעבר שלמה שרף, זאביק זלצר, איציק ויסוקר, ישראל ישא ששון, אריה חביב, אלי דואן, אלי שכטר, אברהם לב, אורי סלימן, מושיקו יחיאל ושופט העבר דני קורן, בנוסף, כמובן, למארח. גם ראש העיר יהוד אמנון סעד נכח.

יצחק ויסוקר עם אלי דואן. אשר גולדברג,
יצחק ויסוקר עם אלי דואן/אשר גולדברג
זאב זלצר עם אורי סלימן. אשר גולדברג,
זאב זלצר עם אורי סלימן/אשר גולדברג

החיבוקים החלו את המפגש וסיפורי העבר על הכדורגל בהפועל יהוד. אלי שכטר סיפר כי המפגש היה חשוב לו ביותר ולכן עזב את חנות התכשיטים שלו והותיר בה את אשתו. שלמה שרף: "הקשר שלי עם הפועל יהוד היה מיוחד, אהבתי את ההווי סביב המועדון, אירוע כזה בו פגשתי את ישא ששון, אריה חביב, ויסוקר והאחרים לא הייתי מחמיץ, הלוואי וניפגש פעמים נוספות, זה מוסיף לחיבור שלי עם השחקנים הבלתי נשכחים".

זלצר הוסיף: "אני נוסע להביא את הנכדה שלי מהדרום, אבל מפגש כזה הוא אירוע שהאוטו ממריא אליו לבד. כן ירבו מפגשים עם השחקנים האלה". ששון: "ריגש אותי לקבל אהבת אמת מהשחקנים ששיחקתי איתם ונגדם, אני מאושר להיות אצל חברי הנאמן יצחק בלחסן, לקבל חיבוק אבהי מהמאמן הענק שלי שלמה שרף, הגדול מכולם". אלי דואן: "כל אחד כאן היה יריב על המגרש, חבר נאמן מחוצה לו".

מימין: ראש העיר אמנון סעד, יצחק בלחסן, אריה חביב, ישראל ששון. אשר גולדברג,
מימין: ראש העיר אמנון סעד, יצחק בלחסן, אריה חביב, ישראל ששון/אשר גולדברג

משה יחיאל: "הסיפורים העולים כאן מזכירים ימי תמימות ואהבה לכדורגל, אני מרגיש שמחר יש מחזור ליגה ואני בהרכב הפותח של הכח רמת גן או בני יהודה". אברהם לב: "מפגשים עם החבר'ה ששיחקתי איתם אני לא מחמיץ, הורדתי את אשתי אצל חברה ביהוד ואני נהנה ומאושר כמו אחרי זכייה בגמר גביע המדינה, אושר שזורם בכל הגוף".

הזכרונות הובילו לסיפורי פנדלים שהנוכחים כבשו או החטיאו. לב: "לא הייתי בועט פנדלים, אבל במשחק נגד מכבי נתניה ביקשו ממני לבעוט כי אני תמיד מלא ביטחון. השוער אורבאך נזרק בהטעיה ימינה, אבל הכדור הלך שמאלה לפינת הקרן".

שלמה שרף עם ישראל ששון. אשר גולדברג,
שלמה שרף עם ישראל ששון/אשר גולדברג

ראש העיר יהוד אמנון סעד: "אני אוהד כדורגל מושבע של הפועל אור יהודה ומכבי נתניה. יהיה קשה לשוב לימי הכדורגל ההיסטוריים, בהם הפועל יהוד הייתה בליגה העליונה. יש מספר קבוצות מיהוד בליגה הנמוכה, ימים יגידו. זו התרגשות לפגוש אלילי עבר מהכדורגל".

קורן סיפר על משחקי גמר גביע המדינה בהם שפט, ועל זיכרונות מהמגרש של חלק מהנוכחים. בלחסן סיכם: "אין הרגשה טובה ומהנה יותר לפגוש את חבריי מהעבר. אני מבטיח שאמשיך לארח בביתי פעמים נוספות כבר בקרוב באהבה. הלוואי שהחטופים ישובו במהרה הבייתה למשפחות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully