וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנו וי: הפועל באר שבע נחושה, אך רחוקה מלהרשים

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 6:55

הקבוצה אומנם עברה שלב באירופה עם 1:2 דחוק על צ'רנו מורה, אבל גם קוז'וך הודה: "היה לנו קצת מזל". במועדון נחושים להתחזק בבלם ושחקן התקפה, אך מודים בקושי להביא זרים בשל המצב הבטחוני

תקציר: צ'רנו מורה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע סימנה אמש וי עם ניצחון החוץ 1:2 על צ'רנו מורה בבולגריה והעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, שם תפגוש את מלאדה בולסלאב הצ'כית.

מאמן הקבוצה רן קוז'וך אמר לאחר המשחק: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה, המטרה הייתה לעלות שלב. שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת, שבחלקים גדולים ובעיקר בסוף השתלטה על המשחק. אנחנו הלכנו אחורה והיה לנו קצת מזל בסוף, אבל בסך הכל אני מרוצה כי השגנו את המטרה".

מאמן הפועל באר שבע, רן קוז'וך. ברני ארדוב
לוקח בעיקר את התוצאה. קוז'וך/ברני ארדוב

בבאר שבע לוקחים מהמשחק את הנחישות והגישה, מרגישים את השיפור ביחס למשחק הקודם אך מבינים כי הקבוצה רחוקה מלהרשים ועדיין זקוקה לחיזוק של לפחות שני שחקנים - בלם ועוד לפחות שחקן רכש אחד בחלק הקדמי, שסובל מלא מעט קשיים. יחד עם זאת, במועדון מספרים על קושי בהבאת זרים ומו"מ שנפלו רק לאחרונה בשל המצב הביטחוני בישראל.

אנטוניו ספר קיבל קרדיט מחודש ולקח אותו, הלדר לופס והצמד מעל כולם הביא את הניצחון, אך גם היכולת לשמור על הניצחון בכל דרך אפשרית מבלי להתבייש, כשרן קוז'וך היה צריך את זה יותר מכולם, להתחיל ברגל ימין בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully