וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מברזיל: דודו סמפאיו חתם בהפועל תל אביב

1.8.2024 / 19:54

הקשר ההתקפי בן ה-25 חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת וינסה לסייע לאדומים לשוב לליגת העל: "שמח על ההזדמנות, כאן כדי לתת הכל"

מחוץ לקווים, 1.8/אולפן וואלה

רגע לפני שריקת הפתיחה של משחקה הרשמי הראשון לעונת 2024/25, בגביע הטוטו מול הפועל כפר שלם, החתימה הערב (חמישי) הפועל תל אביב קשר זר חדש: הברזילאי דודו סמפאיו. הקשר ההתקפי בן ה-25 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת וכבר נמצא בבלומפילד כדי לראות את חבריו החדשים.

לאחר החתימה אמר דודו: "אני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי לשחק במועדון גדול בישראל, עם אוהדים מדהימים והיסטוריה מרשימה, אני כאן לתת את כל כולי ואני בטוח שתהיה לנו עונה נהדרת ונשיג את המטרות שלנו".

דודו סמפאיו, הפועל תל אביב, עם סוכנו זיו סולומוביץ'. יח"צ,
דודו סמפאיו, הפועל תל אביב, עם סוכנו זיו סולומוביץ'/יח"צ

סמפאיו בן ה-25 מגיע לישראל מצפון מקדוניה, שם שיחק בעונה שעברה במדי שקופי מהליגה הבכירה. הוא כבש שלושה שערים ובישל עוד שישה ב-28 משחקי ליגה ובנוסף תרם שער ובישול בארבע הופעות במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג.

את הקריירה הבוגרת התחיל בברזיל ושיחק כמה שנים במולדתו, כשאת דרכו החל עם 11 דקות בליגה הבכירה במדי ואסקו דה גמה. בעונת 2022/23 יצא לראשונה לאירופה ושיחק בגלוריה בוזאו מהליגה הרומנית השנייה, בה ערך 21 הופעות בכל המסגרות, כבש שלושה שערים ובישל חמישה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully