וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף בבית"ר ירושלים שוב יוצא מפרפורציה, ויצחקי מנסה להרגיע

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 7:18

אחרי שנים שחורות אוהדי בית"ר ירושלים בעננים מכל נחיתה, אימון או ניצחון בגביע הטוטו, בעוד שברק יצחקי נראה סובל מהיציאה מפרופורציות ומנסה לשדר שפיות. עדי יונה ייכלל בסגל נגד אשדוד, נידם ישוחרר?

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל חדרה בגביע הטוטו/ספורט1

בית"ר ירושלים נמצאת בתקופה לא מציאותית. הקהל הגדול שמחכה בשדה התעופה, מעל 5,000 איש באימון ואתמול (רביעי) יציע מזרחי סולד אאוט במשחק גביע הטוטו נגד חדרה (0:3), משחק באווירת ליגה, התלהבות והרבה מאוד ציפיות לקראת העונה שבפתח, כזאת שמתבטאת גם במכירת המנויים (קרוב ל-7,500 עד עתה) וציפייה לקראת ההמשך.

אם שואלים את אוהדי בית"ר, הם רואים עונה גדולה בדרך. יש כאלה שמאבדים את זה, ורואים אותה בקו אחד עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, חלק אפילו חושבים שהיא טובה יותר. בבית"ר מרגישים את זה. כבר במסיבת העיתונאים השבוע ניסו בבית"ר להחזיר קצת לפרופורציות, בעיקר ברק יצחקי. כשמוטי איווניר אומר לו בסיום המשחק אמש שמרסלן היה מצוין הוא מעקם פרצוף ומדבר על כך שהוא עדיין לא בכושר מלא. הוא מתעקש להזכיר את הקשיים שהיו לקבוצה בתחילת המשחק ואת העובדה שהוא זקוק לזמן, ומשדר אנרגיות של "אני לא אפול לפח הזה של ההתלהבות יתר".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם גריגורי מורוזוב. דני מרון
מרגישים את ההתלהבות ביציעים. בית"ר ירושלים/דני מרון

כי בבית"ר אין פרופורציות. האכזבות בשנים האחרונות ייצרו סיטואציה שהכל נמדד על פי המשחק האחרון, לא מחכים לסדרת נצחונות, אפילו לא בגביע הטוטו. משחק טוב נגד חדרה, ואנשים בעננים. זה טוב לאנרגיות ולקופת המועדון, זה יביא הרבה קהל לדרבי הירושלמי בשבוע הבא ואולי גם לסולד אאוט נגד מ.ס אשדוד במחזור פתיחת העונה, אך בין ההתלהבות והטירוף לבין הציפיות יש פער גדול מאוד.

בסופו של יום, אין לבית"ר את התקציב ובהתאם את הסגל ורוחב הסגל שיש למועדונים כמו מכבי תל אביב, חיפה ואפילו באר שבע. בית"ר רצה בטירוף על המגרש וזה יכלול פציעות, עומסים, מוצהבים, מורחקים ותקופות כלליות שהקבוצה לא תהיה באותו הכושר, שם יימדד אופי ועומק הסגל וזה משהו שהוא כרגע בסימן שאלה - הקישור האחורי מושתת כולו על איסמעילה סורו, ג'ורג' שחקן הרחבה היחידי בסגל, ייקח זמן לראות איך משחק ההגנה הקבוצתי מתפקד מול קבוצות איכותיות יותר מחדרה, ובכלל, אפשר להבין את האופטימיות וההתלהבות אך ללא פרופורציות זה גם יפגע בקבוצה בהמשך הדרך.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
ברק יצחקי, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
עדיין עם סגל קצר. יצחקי/דני מרון

ז'אן מרסלן היה מהוסס ברבע השעה הראשונה ולאחר מכן נכנס למשחק, הקהל כבר התאהב וקורא לו מרסלין, כמיטב המסורת של אוהדי בית"ר להגות עם טעות שמות של זרים, משהו שהתחיל עם פישו-נט בשנות ה-90. מרסלן לא שיחק יותר מדי בשנים האחרונות ויסבול מעליות וירידות, הגב של הקהל יכול להיות שובר שוויון במקרה שלו, אם את אותו הגב יקבלו גם בלמים ישראלים כמו אורי דהן וגיל כהן או שחקני הגנה כמו זסנו (שהיה הרבה יותר מדויק אתמול) ההגנה של בית"ר תהיה עם הרבה יותר ביטחון.

ואם יש משהו שהיה גדול יותר מהמשחק אתמול זה אוהדי בית"ר ומנשה זלקה. לא, זה לא נמאס, זה בכל פעם מרגש מחדש. אנחנו בתקופה שהמצב הכללי מעניין הרבה יותר מהכדורגל, והאהבה שהבחור הזה מקבל מהיציע שווה יותר מכל שער או רגע גדול במשחק. בעוד 10 או 20 שנה שנסתכל אחורה על התקופה הזאת, את הקבלת פנים לזלקה בטדי ומגרשים אחרים בזמן מלחמה נזכור יותר מהכל.

זוהר זסנו (מימין) עם ז'אן מרסלן שחקני בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
וזה עוד ישתפר. זסנו/דני מרון

בשבת תשחק בית"ר באשדוד, השחרור של סילבה קאני צפוי להגיע היום. עדי יונה קיבל מהצוות המקצועי חופש היום והוא יחזור לאימונים מחר, מתוך רצון שייכלל בסגל הקבוצה בשבת. אלמוג כהן בודק זרים לעמדות ההתקפה ובמועדון מאמינים כי אם יימצא שחקן שובר שוויון שניתן יהיה לצרף אותו, ברק אברמוב ייתן אור ירוק לעסקה. במקביל, ימתינו במועדון להחלטת מכבי תל אביב בנוגע לנדב נידם, כאשר בין המועדונים סוכם כבר לפני חודש על השאלתו לעונה עם אופציה לרכישה במיליון שקל בסיומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully