וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו ימשיך בשערה של הפועל באר שבע למרות חזרת אליאסי

31.7.2024 / 21:50

השוער חזר אחרי שלא שיחק בטורניר האולימפי, אבל ימתין על הספסל מול צ'רנו מורה (ה', 20:30, ספורט4). טיבי צפוי לפתוח למרות הרגישות במפשעה

תקציר: הפועל באר שבע - צ'רנו מורה 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע לא השכילה לכבוש בשני המשחקים הרשמיים הראשונים בעידן רן קוז'וך, ותנסה לשנות את הסטטיסטיקה מחר (חמישי, 20:30, ספורט4) בוורנה, בולגריה, שם תתארח אצל צ'רנו מורה אחרי 0:0 במשחק הראשון. המנצחת תפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג את מלאדה בולסלאב הצ'כית, שצפויה לעבור את טרנסאינבסט וילנה מליטא אחרי 0:2 במשחק הראשון.

הקבוצה השלימה את ההכנות שלה בבולגריה ומאמינה שניתן וצריך להעפיל לשלב הבא. ניב אליאסי, שתוכנן להיות השוער הראשון בפריז בעקבות פציעתו של דניאל פרץ ובסופו של דבר ראה את עומר ניראון מהספסל, חזר אמנם לאחר ההדחה של הנבחרת האולימפית בשלב הבתים, אבל אופיר מרציאנו צפוי להמשיך בין הקורות. גם איתן טיבי שסובל מרגישות במפשעה צפוי לעלות לשחק מחר, וייתכן שיקבל כדורים או זריקה. קוז'וך מתלבט בהרכב בין תומר יוספי ליוני סטויאנוב.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, גיא מזרחי, איתן טיבי, מריאנו באריירו, הלדר לופס, שי אליאס, רועי גורדנה, תומר יוספי, גיא בדש, רותם חטואל, אלון תורג'מן.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע מול פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
זריקה או כדורים? איתן טיבי/ברני ארדוב

צ'רנו מורה לא ספגה בשלושת משחקיה הרשמיים העונה ומגיעה אחרי 0:2 בליגה על ספטמברי סופיה. המאמן איליאן אילייב צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב, כאשר החלוץ הרומני אנדריאס קלקאן יפתח על חשבון ניקולאי זלאטב בן ה-19 שלא ניצל את ההזדמנות במשחק הראשון. המגן ויקטור פופוב אמור להימכר, ככל הנראה לאיטליה, אבל במועדון סיכמו איתו כי יישאר עד לסיום הקמפיין האירופי.

מעל 5,000 אוהדים ידחפו את צ'רנו מורה, כשבמועדון הגדירו את הגומלין מול הפועל באר שבע כ"משחק החשוב ביותר של העונה, כבר בשלב הזה". המאמן אילייב אמר: "לא שיחקנו טוב במשחק הראשון ונצטרך להשתפר הפעם. אנחנו נכנסים לקצב בזכות משחקי הליגה, ובאחרון גם הצלחנו לכבוש אחרי הבעיות בהתקפה. יהיה לא פשוט מול יריבה חזקה".

הרכב משוער: פלאמן אילייב, ויקטור פופוב, ולטקו דרובארוב, ז'יבקו אטנאסוב, צבטומיר פאנוב, דניאל דימוב, ואסיל פנאיוטוב, מאזיר סולה, דודו, אנדריאס קלקאן, איסמעיל עיסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully